Grizzgit Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har nettopp investert i en LG LB2R lcd tv, som etter all formening skulle være en riktig god tv til pc/x360. Men da jeg koblet den opp, og skrudde på tv'n ble jeg møtt av et forferdelig bilde; vertikale striper og fargeforvrenginger. Bildet kan også vibrere og "skurre" til tider. menyene er også påvirket av dette. Bildet har til tider vært normalt, men kun i korte tidsrom. Har prøvd på flere innganger(component til 360, vga til pc, og analog tv) og problemet er vedvarende. Har prøvd alle tenkelige innstillinger i menyen, uten forbedring. Trodde først at det kunne være forstyrrelser fra et elektromagnetisk felt i nærheten, så forsøkte å skru av alle elektriske apparater, mobil, flytte sub'n osv. Men bor i blokk, så kan jo hende at det kan komme fra naboen. Har også forsøkt å skru på tv'n i forskjellige deler av leiligheten, uten at det hjalp. Andre Lcd skjermer i leiligheten har aldri hatt samme problem, så begynner å tvile på at feilen ligger her. Var i kontakt med Lg's kundesupport, og de mente at det kunne ha med klokkefase å gjøre, men det hjalp ikke å auto- eller manuellkonfigurere dette. Siden menyene også er påvirket lurer jeg på om jeg rett og slett har fått et defekt panel. Viss det er noen som har noen tanker om hva som kan være galt, eller har lignende problemer med denne modellen er jeg veldig takknemlig for svar. Er det noe som kan fikses, eller bør jeg sende tilbake tv'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå