Compac Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kan noen si meg hvordan man enkelt og greit kan gjøre denne sonefri?? Når dette blir gjort, vil det fungere i mediaplayer også?? Eller må jeg bruke et dvd prog (power DVD)?? Tingen er den at det er lite skjerm minne på den bærbare maskinen min og power DVD "lagger" en del. Takk for svar Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hmm, tror desverre ikke jeg kjønner helt hva du spør om her, kan du prøve å forklare litt bedre? eller er det du spør om at du lurer på hvordan du får PC'n til å spille DVD flytende? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hva med å søke på :google: ? Eller prøv http://www.firmware-flash.com Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 www.firmware-flash.com som Wipeout nevner for å finne firmware for å låse opp selve dvdspilleren, DVDGenie for å gjøre PowerDVD/andre avspillere 'sonefrie', www.inmatrix.com Lenke til kommentar
Compac Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 hmm, tror desverre ikke jeg kjønner helt hva du spør om her, kan du prøve å forklare litt bedre? eller er det du spør om at du lurer på hvordan du får PC'n til å spille DVD flytende? D jeg lurte på var: Vist man gjør Dvd spilleren sonefri, vil det fungere i alle avspillings progam? eller kun i et gitt program? Men ser ut til at jeg har fått tilstrekklig med svar! Takk for hjelpen Hilsen Compac (Uten "q") :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå