Happylepsi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) I en hektisk hverdag hjelper det svært lite å sitte på en pc med Intel pentium M prossesor (2.00GHz), og en minnebrikke på 1 GB ram med en vifte som ikke duger på min bærbare pc. Jeg jobber nemlig med film redigering, og har nå ett behov for en god prossesor, godt skjermkort, god skjerm og ikke minst mye ram. 4GB passer mine forhold bra. Det blir også et par gaming runder i løpet av året på spill som Fifa o.l.. Tenker å bruke toppen 20 000 kr på pc m\ skjerm og et bry lydkort, men trenger ikke å tenke på mva. Så har jeg vært i tenkeland på heller skaffe meg en stasjonær mac, men får jeg da igjen like mye for ytelse-pris? Har noen tips til en perfekt pc som matcher mine behov? Endret 26. august 2007 av Happylepsi Lenke til kommentar
Rune S. Olsen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 I en hektisk hverdag hjelper det svært lite å sitte på en pc med Intel pentium M prossesor (2.00GHz), og en minnebrikke på 1 GB ram med en vifte som ikke duger på min bærbare pc. Jeg jobber nemlig med film redigering, og har nå ett behov for en god prossesor, godt skjermkort, god skjerm og ikke minst mye ram. 4GB passer mine forhold bra. Det blir også et par gaming runder i løpet av året på spill som Fifa o.l.. Tenker å bruke toppen 20 000 kr på pc m\ skjerm, men trenger ikke å tenke på mva. Så har jeg vært i tenkeland på heller skaffe meg en stasjonær mac, men får jeg da igjen like mye for ytelse-pris? Har noen tips til en perfekt pc som matcher mine behov? 9362309[/snapback] Min er til salgs Funker bra til spilling og redigering Ta kontakt hvis du er interisert http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=51...cleCondition=-1 Lenke til kommentar
Happylepsi Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Ser bra ut, men er nok på jakt etter en flonka ny pc... Lenke til kommentar
MendE Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Dette var min handleliste.. Selfølgelig trenger du jo et kabinett og noen småting.... EDIT: Jeg glemte OS da..... Endret 26. august 2007 av larskj16 Lenke til kommentar
Happylepsi Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Gå for macen. 9362541[/snapback] Hvem av de ? Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 vil heller anbefale å kjøpe 2 500gb hd en en 750gb 750gb er raskere 2x 500gb har mer lagringsplass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå