Gå til innhold

Familie pc til 8000

Anbefalte innlegg

En venn av meg sin familie pc ( felles for hele familien) har tatt kvelden. De skal kjøpe ny pc.

Kravene er som følger:

God RAM

Grei diskplass

Med skjerm

Max 8000 kr

Tastatur osv er ikke så farlig. Pcn skal ikke brukes til noe hardcore gaming eller seriøs filredigering osv. Er snakk om en familiepc.

Såeh, er det noen som har sett noen tilbud?

Hadde vert greit om jeg fikk mer enn en link, gjerne link + hvorfor du anbefaller den.

Mvh Michael

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En venn av meg sin familie pc ( felles for hele familien) har tatt kvelden. De skal kjøpe ny pc.

Kravene er som følger:

God RAM

Grei diskplass

Med skjerm

Max 8000 kr

Tastatur osv er ikke så farlig. Pcn skal ikke brukes til noe hardcore gaming eller seriøs filredigering osv. Er snakk om en familiepc.

Hadde vert greit om jeg fikk mer enn en link, gjerne link + hvorfor du anbefaller den.

Mvh Michael

9362115[/snapback]

denne er vel bra.

sjekk denne pc

Du kan justere den og så den blir billigere eller bytte skjerm..Du kan dog jo kjøpe pc til 5-6 tusen - avhengig av hvor lenge du vil den skal holde.kanskje enda billigere og hvem vet :hmm:

Lenke til kommentar

Kravene er som følger:

God RAM

Grei diskplass

Med skjerm

Max 8000 kr

Mvh Michael

9362115[/snapback]

med eller uten OS?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...