Kverni Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg HTC Touch, og ønsker å kunne synkronisere kontakter mot pcen. Har windows XP installert på pcen, og har installert activesync der. Dessverre får jeg bare en feilmelding når jeg skal starte å synkronisere. (Les vedlegg). Har såklart installert outlook på pcen. Hvordan kan jeg få fikset dette? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 det er ikkje sikkert den støttar alle versjonar av outlook. activesync er gammal programvare og støttar ikkje nødvendigvis nyare verjsonar av outlook. du kan prøve å laste ned det nye programmet som tilsvarar activesync. huskar ikje heilt navnet, men trur det var eit eller anna med mobile center eller lignande. Lenke til kommentar
Kverni Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 det er ikkje sikkert den støttar alle versjonar av outlook. activesync er gammal programvare og støttar ikkje nødvendigvis nyare verjsonar av outlook. du kan prøve å laste ned det nye programmet som tilsvarar activesync. huskar ikje heilt navnet, men trur det var eit eller anna med mobile center eller lignande. 9362249[/snapback] Prøvde først den medfølgende outlook versjonen til XP SP(nyeste). Det virket ikke, så jeg installerte den versjonen som fulgte installasjonscd'en til Touch'en, versjon 2007. Dette virket heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå