Gå til innhold

Returnering av Deler! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har bestillt deler fra Microplex, Komplett og Psdata.

Skal nå returnere alle delene, grunnet dårlig ytelse, og da IKKE defekta deller eller lignende!

Vet jeg må betale Frakten fra meg og inn til Lageret dems.

Men hvor lang tid tar dette (Med tanke på Angrefristen på 14 dager, har nesten brukt opp den på Microplex, men har bedre tid på Komplett og PSdata)?

Jeg får vell tilbake det beløpe jeg betalte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvor lang tid tar dette (Med tanke på Angrefristen på 14 dager, har nesten brukt opp den på Microplex, men har bedre tid på Komplett og PSdata)?

9362097[/snapback]

Ved bruk av angreretten skal du ha refundert alle kostnader inkludert frakt til deg.

Frakt tilbake til butikken må du selv dekke.

Du må gi beskjed om at du ønsker å bruke angrefristen innen 14 dager fra du mottok varene.

Varene må returneres i vesentlig samme stand og mengde.

Etter angrerettloven skal pengene være tilbakebetalt til deg senest 14 dager etter at butikken mottok varene i retur.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

9362097[/snapback]

Ved bruk av angreretten skal du ha refundert alle kostnader inkludert frakt til deg.

Frakt tilbake til butikken må du selv dekke.

Du må gi beskjed om at du ønsker å bruke angrefristen innen 14 dager fra du mottok varene.

Varene må returneres i vesentlig samme stand og mengde.

Etter angrerettloven skal pengene være tilbakebetalt til deg senest 14 dager etter at butikken mottok varene i retur.

9362238[/snapback]

Tusen takk for svar.

bommet litt på Kjøp av PC, og var svært skuffet over Kabinettet mitt, Casetek "Aplus" er noe driiiit, slarkete overalt!

Men ihvertfall, har sendt avgåre forespørsler til alle (Microplex, PSdata og Komplett), om at jeg sender pakkene tilbake.

Pakkene er bare åpnet og tittet på, ikke brukt engang. Så de er i fin stand.

Leverer tilbake Pakken til Microplex i morgen. Sender da avgåre Pakken før jeg får svar :). Men regner med at det ordner seg.

Sender så deretter Pakken til Komplett og PSdata ved en senere anledning (Og da når jeg har fått bekreftelse fra butikken om at jeg kan sende den).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...