hero280 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 hei jeg har en acer aspire 5613ZWLMI og lurer på hvilken skjermkort som passer for denne datan Lenke til kommentar
branick Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Da må du sende den inn til verksted for å få det byttet, og det koster antakeligvis mer enn maskinen gjorde... Skjermkortet er loddet på hovedkortet mener jeg? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Da må du sende den inn til verksted for å få det byttet, og det koster antakeligvis mer enn maskinen gjorde... Skjermkortet er loddet på hovedkortet mener jeg? 9366365[/snapback] Jepp, kun de ytterste få der det er utskiftsbart. Lenke til kommentar
hero280 Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 ok takk for svare da må i tenkte om ka i ska gjør he he Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 ok takk for svare da må i tenkte om ka i ska gjør he he 9370888[/snapback] Asus har utviklet et skjermkort du kan putte i Express-Card slotten, men da må du bruke ekstern skjerm. Tror ikke den er i salg enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå