Gå til innhold

Klone skjerm til TV med normal oppløsning


Fulgu

Anbefalte innlegg

JEg har en 17" LCD med 1280*1024 native, og ett nVidia GeForce FX 5200LE som har DVI ut, composite og S-Video.

 

Jeg vil bruke min noe gamle 32" Widescreen panasonic til å se film på, det er forresten en bilderørstv med 100hz.

Greia er at slik som jeg tror det er så må jeg ha samme oppløsning på begge for å få dette til, noe som fører til at jeg må kjøre lavere oppløsning på skjermen når jeg kloner, slik at jeg må drive å slå kloning av og på i driverne, og det er tungvindt.

 

Finnes det ingen måte å kjøre kloning med en oppløsning på skjermen og en på TVen, slik at det kan stå på konstant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, jeg lyver, det er VGA ikke DVI det er snakk om.

 

Uansett, i driveren til FX kortet finner jeg at jeg kan velge noe som kalles "Dual View" som lar meg kjøre en oppløsning på tven, og en på skjermen, men det funker ikke, tven blir bare svart.

I vanlig Klon kan jeg også endre oppløsning, men det ser ikke ut til å gi noen forskjell, skjermbildet på TVen scroller fremdeles når jeg beveger meg i ytterkantene av bildet, og jeg får ikke hele bildet når jeg vil se film.

 

Hvordan kan jeg kjøre 1280*1024 på skjermen SAMTIDIG som TVen mottar 640*480 ? Den trenger kun brukes til fullskjerm video, ikke noe annet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...