Gjest medlem-115899 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har formatert bort begge OS'ene, så installert på nytt, så tror ikke det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-115899 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har nå installert Windows Vista Ultimate på laptopen, men det jeg sliter med er å få internett & de rette driverne til ting. Kan noe linke meg en driver side til PC'en? Har sjekket Acer, men ingen av nettverks driverne funker. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 hvis man har lyst kan man ta ibruk en bootloader. f.eks grub. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Installer denne i Xp. Der skal du kunne redigere og legge til os enkelt. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvordn du skal fikse vista vet jeg ikke. Men jeg vet at det smarte er å innstallere xp først, så vista. Du vil alltid få stress ved å gjøre det motsatte.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-115899 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har installert Windows Vista Ultimate nå, funker helt fint. Har kanskje et lite problem med drivere atm, men fikser det når jeg kommer hjem i morgen. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvis du har fått med en cd plate som heter vista anytime upgrade,så kan du starte maskinen med cd og den vil finne din vista versjon på maskinen,du får 2 valg enten å installere eller reparere,velg kun å reparere så fikser den bootsector så vista starter normalt igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-115899 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har fikest oppstarts problemet for en stund siden nå, men problemet er generellt sett drivere. Får ikke internett når jeg bruker kabel, bare med trådløs, fordi den ikke finner noen drivere sier den. Har lastet ned og installert driverne jeg finner på www.global.acer.com, men ingen funket tydeligvis. Noen som har andre linker til Acer Aspire 7525/7525G? Lenke til kommentar
gmufc Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Om du ikke finner de riktige driverne hos produsent kan du prøve å oppdatere de fra Windows update istedet. Kjør Windows update, velg egendefinert/tilpasset (eller hva det nå heter) og etter du er ferdig søke etter oppdateringer går du til maskinvare i venstre marg og krysser av for ethernet driveren og eventuelt andre drivere som kan oppdateres og installerer. Om du fortsatt ikke finner driver til nettverkskortet kan du sjekke innstillinger i system og bios for å sjekke om det er deaktivert der. Lenke til kommentar
emva Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Installer denne i Xp. Der skal du kunne redigere og legge til os enkelt. 9375122[/snapback] vistaboot pro er gammel, bruk heller EasyBCD til å holde rede på vista og xp Lenke til kommentar
Eirichr Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Anngående at man kan brenne ut vista, kan man gjøre dette med xp og? Og hvilket program i tilfelle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå