4588pkdkrikue5c Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Heisann, Jeg har en bærbar maskin som i hovedsak brukes til videoredigering, 3d, photoshop o.l (skolepc på noroff). Iallefall, jeg trenger en rask, pålitelig, og god harddisk som ikke krever ekstra strømtilføresel. Er bare irriterende med eksterne jeg må putte i strømnettet, da blir den lite brukt. Skal ha litt spill på den (så jeg kan spille fra den eksterne, ikke interne), musikk, film o.l. Noen konkrete anbefalinger? Så på noen av Western sine, men de hadde bare 5400 rpm, det holder vel kanskje ikke? Ikke sikker på hva som står i denne maskinen, det er en Dell XPS. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Regner med du er klar over at du "må" gå for 2,5" om du ikke vil ha ekstern strøm. Er jo fint med 2,5" til laptop og. Vil som vanlig anbefale disk+kabinett, for eksempel Seagate Momentus 7200rpm 160GB sammen med Akasa Integral P2 2,5" kabinett. Jeg har ikke erfaring med nøyaktig de to der, men kjører bare Seagate disker i min stasjonære og de fungerer upåklagelig. Har selv en IcyBox 2,5" kab som skrue-gjengene røk på ved første gangs bruk så den vil jeg ikke anbefale. Endret 26. august 2007 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå