Thor. Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg har funnet mange homebrews som vistnok skal funere som en fjernkontroll. Men jeg har bare funnet ett som ble laget i år. Bruker du et slikt program som styrer tv, parabot og dvd spilleren i stua? Hva heter det? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 iRShell har innebygd sånn fjernkontroll. Men du må legge inn sånn koder til fjernkontroll, tror det het Hex Code ellerno. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg har funnet mange homebrews som vistnok skal funere som en fjernkontroll. Men jeg har bare funnet ett som ble laget i år. Bruker du et slikt program som styrer tv, parabot og dvd spilleren i stua? Hva heter det? 9361473[/snapback] irshell virker bra, husk at IRSHELL mappa skal i roten på memorey sticken, og %irshell og irshell i GAME150 mappa. jeg hadde akkurat samme problemet, søk på "trenger hjelp til å installere ir shell" her på forumet, så kommer det opp en guide som forklarer det meste:) Endret 26. august 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå