Øystein.F. Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Om Blizzard får bestemme vil du gløyme alle andre strategispel dei neste åra. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette høres vanvittig bra ut! Jeg var kanskje litt for liten til å spille Starcraft 1 på noe særlig "høyt" nivå. Men skal opplagt prøve å sette meg litt inn i Stacraft 2. Likte at battlecruiseren er på plass, og nytt design på terran tanlsene er også bra. Ellers lurer jeg litt på hvordan det endelig designet til terran marine blir. På de første gameplay-videoene bar de nemlig på skjold, hvilket jeg synes så litt teit ut. Lenke til kommentar
Steelrose Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Skjold-modusen er en upgrade til Marinen som gir den mer hitpoints. Hvis du ikke liker den er det jo bare å la være å utvikle den. Edit. Skrievleif. Endret 26. august 2007 av Steelrose Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette spillet ser bedre å bedre ut , jeg lurer dog om det kommer til og komme opp på samme nivå som orginalen . Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gleder meg utrolig til dette spillet kommer. Kommer til å bli min store satsning Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Einingar... Kanskje det verste nynorske ordet til nå innenfor dataverdenen - Måtte seriøst stoppe å tenke for hver gang det ordet ble nevnt, spesielt eining-bygningar... Men det er vel fordi man ikke kan bruke "het" på nynorsk. Ellers klarte jeg å holde flyten i artikkelen ganske bra, men det ordet satte meg helt ut. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 flott artikkel! Gleder meg utrolig mye til dette spillet. spillte broodwar i filler! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg forstår ikke hva som er/blir så bra med dette spillet? Det er en RTS med samme gamplay som fantes for 10år siden. Lite nytt, utenom grafikken. Får personlig ikke intrykk at dette kan måle seg med COH, World in conflict eller Supreme commander, som er titler som har brakt noe nytt til RTS-sjangeren. Ingen tvil om at Blizzard er flinke til å lage spill, men det virker som folk i dag har sett seg blinde på alt de måtte komme med av spill. Starcraft II ser pent ut i sin låste synsnsvinkel, sekvensene blir nok av filmatisk høy blizzard-kvalitet, men utenom dette ser det ikke mye fristene ut. mine "5 cent" om saken. Lenke til kommentar
GA Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg forstår ikke hva som er/blir så bra med dette spillet? Det er en RTS med samme gamplay som fantes for 10år siden. Lite nytt, utenom grafikken. Får personlig ikke intrykk at dette kan måle seg med COH, World in conflict eller Supreme commander, som er titler som har brakt noe nytt til RTS-sjangeren. Ingen tvil om at Blizzard er flinke til å lage spill, men det virker som folk i dag har sett seg blinde på alt de måtte komme med av spill. Starcraft II ser pent ut i sin låste synsnsvinkel, sekvensene blir nok av filmatisk høy blizzard-kvalitet, men utenom dette ser det ikke mye fristene ut. mine "5 cent" om saken. 9362696[/snapback] Vel, skal være enig med deg i at det kanskje ikke ser ut som det mest nyskapende spillet i sjangeren. HELDIGVIS! Starcraft 1 er så vanvittig bra nettopp pga den enkle oppbygningen som er lett å lære, men utrolig vanskelig å bli god i. Spillet er så bra at jeg har børstet støv av CD'ene og begynt på spillet igjen for ente gang... Og jeg koser meg langt mer enn jeg gjorde med World in Conflict demo'en(selv om det virker som et strålende spill). Den perfekte balansen mellom rasene, de forskjellige spillestilene mellom dem, det raske gameplayet, den gode lyden osv osv. Selvfølgelig trenger du ikke like det, men for min del ville jeg vært fornøyd om starcraft 2 bare var starcraft 1 med støtte for 1680*1050 oppløsning(selv om jeg etter 2min uti kampanjen hadde glemt at bildet var 800*600 med svarte rammer rundt.) Utrolig bra skrevet artikkel, jeg også slet litt med "eininger", men kan leve med det når resten er så bra. :-) U lucky bastard! Jeg vil også prøve... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Gleder meg så utrolig til SC2 Spillte en del SC for noen år siden med en kammerat, men da var jeg selvfølgelig mye yngre og skjønnte ikke så mye om taktikk og hvilke tropper jeg skal bruke osv som jeg vil forstå nå. Gleder meg sånn Skjønnte heller ikke "eininger". Endret 26. august 2007 av DNA Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Skjønnte heller ikke "eininger". 9363153[/snapback] Det betyr enheter. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det ser fantastisk ut Håper de har retta på vertfall en feil som er betydelig iritabelt i sc1. Det at folka er dumme og står å sturer på plasser de kommer igjenom viss man viser de veien Samt at man ber flya om holde plassen sin så går det 15min og de flyter rundt om kring på ett stort område gleder meg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 langtongting : Den enkle forklaringen er rett og slett at SC (1) er den absolutte toppen av langspillbar multiplayer-RTS. Spillet er åtte år gammelt og har fortsatt millioner av aktive spillere og millioner av inaktive men som fortsatt lett kan ta et game eller to under de rette omgivelsene. Andre spill kan være så varierte og innovative de bare ønsker, men mot SC blir de bare døgnfluer. Det er omtrent det samme som til en litt mindre grad gjelder for Counter-Strike. Spillet er enkelt men veldig konsist og det er lett å bli sette seg inn i og bli brukbar, men det er alltid stort rom for å bli bedre, og det er også lett å se forskjell på de som mestrer og de som brillierer. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gleder meg til dette spillet, husker godt de gode gamle dagene med Starcraft. Litr kjipt at man ikke kan blokke med byggninger og units lenger, virker som det blir lettere å ha unit cotrol da. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Andre einingar har fått oppgraderingar men er elles seg sjølv like. Dark Templars er eit godt døme på dette. No er dei usynlege heile tida, noko som kan gjere dei til livsfarlege motstandarar om fienden din ikkje har tenkt på å skaffe seg utstyr som kan oppdage ein skjult trussel. I motsetning til i SC da de var... usynlige hele tiden? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hehe, jeg visste det var noe jeg glemte å kommentere ja. Dark Templars er som CAT-scan skriver også usynlige hele tiden i SC. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Er det noen som har video av Tor i aksjon? Jeg gleder meg vilt til å voldta Protoss, for meg virker det som de er blitt den klart tregeste rasen til nå. Selv om noen av enhetene virker litt vel imba iforhold til f.eks battlecruisern. Lenke til kommentar
speaker Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 fikk så lyst å spille starcraft igjenn at jeg like godt kjøpte meg ett nytt sett plater. beste 79,- jeg har brukt noen gang. Lenke til kommentar
gnikk Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 *Sikle* Herrejesus så jeg gleder meg!! Det som gjør SC1 så ufattelig bra, er nettopp det at det er enkelt, samtidig som det er SYKT vanskelig å bli sinnssykt god i det. Se på de galne koreanerne som spiller 10 timer daglig i flere år for å bli blant de beste. Tidenes beste multiplayerspill, enkelt og greit! Ellers er det gøy med artikler på nynorsk! Godt å se at vi har annet enn dansken å bidra med på språkfronten i det lange landet vårt :!: Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Skal innrømme jeg ikke er forkjemperen for nynorsk, men Gamer.no sine artikler leser jeg gjerne på nynorsk Anyhow... Liker det jeg ser, og med Blizzard sin syke kvalitetsikring tror jeg ikke dette kan gå galt egentlig. Og nyvinning innenfor RTS er jo vel og bra det, men "if it ain't broke, why fix it?". Supreme commander var oppskrytt spør du meg og revolusjonerte ingenting innenfor sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg