wilai Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei, har tenkt å bli revisor. Men finne ikkje ut hva slags studieretninger eg skal velge. Kan noe hjelpe meg? Hvilken Vgs eg burde gå på i Rogaland For å bli registrert revisor må du ha bachelor i revisjon med minimum C i alle fag fra en av distriktshøgskolene eller fra Handelshøyskolen BI, samt tre års praksis. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du må gå allmennfag såklart. Deretter søker du deg inn på et revisorstudium på høyskole. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Så eg skal bare søke meg inn på en VGS med allmen? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du kan gå økonomi på handelshøyskolen. Klarer du å jobbe deg til gode karakterer kan du finne deg en god arbeidsplass som tilbyr deg lønnet opplæring for å bli godkjent revisor. Du er veldig tidlig med å bestemme deg gitt. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Har halvt år igjen for å velge VGS. så slik blir det VGS Allmen - Bachelor i revisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå