RolfB Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Monterte en ny apevia 550w chamelon psu i går og ble ganske overasket over at den støyet ganske mye. Er det noen andre som har erfaringer med denne? Det er viftejustering på baksiden, men synes den støyer mye tilogmed når effekten er satt til det laveste. Den bråker mer enn en gammel strømforsyning med defekt vifte som jeg bruker på en gammel pc fra 2001 ! Noen som har forslag til en stille psu på 500w+ Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mist 500W. Corsair HX 520w. Begge veldig bra strømforsyninger Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 er vel i utgangspunktet en god psu, som er stabil. så hva med og bytte vifte, til en som flytter bra med luft med et normalt lyd nivå? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tja, hadde ikke tatt sjansen på å bryte garantien på den med en gang, men det er meg da. Om han har angrerett, så ville jeg heller brukt den. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 ja hvis det er aktuellt så støtter jeg også det Smirnoff....... da er jeg også med på forslagene over med mist og corsair Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jepp, og DEFINITIVT Corsair. Aldri vært bori noe med så god kvalitet (ok, bortsett fra Tagan da). Ta en titt på SHG.no, der selger de dem billig. Ville mye heller hatt Corsair enn MIST. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jepp, og DEFINITIVT Corsair. Aldri vært bori noe med så god kvalitet (ok, bortsett fra Tagan da). Ta en titt på SHG.no, der selger de dem billig. Ville mye heller hatt Corsair enn MIST. 9361486[/snapback] Vel, mist er ikke dårlige, men jeg kan være enig at Corsair er bedre. Mist er likevel noe av det bedre på markedet. Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Tror jeg skal gå for den corsair psuen. Tror jeg kan bruke angreretten siden jeg kjöpte den for bare noen dager siden. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ja, det er iallefall ikke noe poeng å ha noe så bråkete når en kan få noe så bra og stille som corsair sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå