Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue will be free?

Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For Gran Turismo Prologue burde ikke prisen gå stort over 200.-kr. Skal tross alt bruke 500-600.-kr på fullversjonen og da legge ut altfor mye for en meget begrenset versjon er ikke aktuelt for meg. Men er jo fullstendig frivillig å kjøpe da.

Håper i alle fall at de legger seg på ett fornuftig prisnivå, er jo tross alt snakk om en innholdsrik demo.

Kommer de derimot med en rebate, så jeg får avslag på selve spillet når det kommer tilsvarende beløpet jeg betaler for Prologue kan de ta hva pokker de vil :)

Lenke til kommentar

For en BD kan det jo fort koste 3-400, greit nok, der er det jo med produksjonskostnad og frakt og forhandlerfortjeneste på disken også..

Men på PS Store bør det ligge under 200kr om jeg skal kjøpe, ellers får jeg bare vente til the real deal kommer...

Lenke til kommentar
Fatter meg ikke på dere som sier dere skal vente på hele GT5 før dere kjøper fordi dette koster 100 kroner mer enn dere trodde.

9476476[/snapback]

Noen ganger handler det vel enkelt og greit om prinsipper. Også viktig for oss forbrukere å sende en melding når vi syntes ting er for dyrt. Ikke det at utvikler legger seg ned å gråter av den grunn, men han får muligens ikke mine oppsparte kroner.

Og hvis man ikke kan reagere for at en ting koster 100.-kr mer enn beregnet vet ikke jeg. Er jo ikke det at man ikke har råd til en ekstra hundrelapp men føler kanskje at produktet ikke er verdt det?

Utvikler taper på det, jeg får sikkert kjøpt Prologuen billig på ebay etter en uke eller to.

Skal sies at jeg kryper sikkert til det velkjente korset og punger ut hva det enn måtte være når jeg først ser at herligheten ligger på PS Store :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...