Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue will be free?

Bebeluv

Anbefalte innlegg

Altså, det står jo at det er en Prologue som blir gratis... Ikke hele spillet....

Altså jeg ser for meg det samme som "Grand Turismo HD" fra PlayStation Store Altså enslags demo for å vise hva GT 5 er god for.

Mens hele spillet kommer til å koste 6-700kr...

Venter i spenning.... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har vært på Sony Kick Off i dag og der var også ei fra Nordisk Film og snakket om bla. PS3. Der nevnte hun at GT Prologue sulle komme både på Blu Ray og PSN, kan ikke helt fatte at det skal bli gratis da... :hmm:

9428576[/snapback]

Det blir nok ikke gratis. er nok bare feiltolkinger som er litt på viddene her.

Tror nok det kommer ut slik som Warhawk. I ca samme prisklasse.

Lenke til kommentar

Hvis prisen virkelig blir 350,- er det helt på kanten spør du meg. Mtp. at det er en begrenset utgave, eller beta med utvidede muligheter om man heller vil kalle det for det. Til sammenlikning kostet Forza 2 meg 449,- da det var nytt, da virker det galt å først måtte betale 350,- for en tidlig utgave av GT5 og så 600-700 kr for fullversjonen når det kommer :S

Lenke til kommentar
Hvis prisen virkelig blir 350,- er det helt på kanten spør du meg. Mtp. at det er en begrenset utgave, eller beta med utvidede muligheter om man heller vil kalle det for det. Til sammenlikning kostet Forza 2 meg 449,- da det var nytt, da virker det galt å først måtte betale 350,- for en tidlig utgave av GT5 og så 600-700 kr for fullversjonen når det kommer :S

9473588[/snapback]

Enig. 450 kr er VELDIG på grensen, selv om jeg kommer til å kjøpe det uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...