Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue will be free?

Bebeluv

Anbefalte innlegg

Gran Turismo 5 Prologue will apparently be a free download on the PlayStation Network when it is released. According to Yamauchi in a Gamespot Hands on, the game will be released as a free experience on the PSN later this year.

Polyphony Digital's Gran Turismo 5 promises to possibly be the most exacting and detailed racing video game ever. The Gran Turismo 5 Prologue gives you an online-enabled sampler of the GT5 experience. In the Prologue, will be dozens of different cars, and a few variety of environments to explore before the official games grand debut.

Viss dette stemmer :D

Gratis smaker alltid mye bedre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratis eller ikke, sykt er det.

Spilte det nettopp på Games Convention, og det er virkelig noe av det beste jeg har spilt. Satt i racingstol med G25 ratt og pedaler.. kunne blitt der resten av dagen. Herregud for en kjørefølelse og for en syk grafikk.

( Pokepoke @ Zaleeeek :tease: )

Bilder og video kan jeg legge ut senere.

Lenke til kommentar

Spilte det nettopp på Games Convention, og det er virkelig noe av det beste jeg har spilt. Satt i racingstol med G25 ratt og pedaler.. kunne blitt der resten av dagen. Herregud for en kjørefølelse og for en syk grafikk.

( Pokepoke @ Zaleeeek  :tease: )

9361835[/snapback]

Må bare spørre. Hvordan er det med motstand i rattet? Og hvordan funker egentlig giringen med G25 ratt og pedaler (tenker på clutchingen spesifikt her, hvordan _føles_ det)? Er det noe sånt som gripepunkt osv?

Lenke til kommentar
De oppgir kilde som denne artikkelen: http://uk.gamespot.com/events/leipzig07/st...tory%3B2&page=1

Men den sier absolutt ingenting om pris, så dette blir bare et villt rykte uten noen form for offisiell (eller uoffisiell) kilde som kan backe det opp.

9361510[/snapback]

Det står faktisk:

[uPDATE] Today, we sat in on a presentation hosted by Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi as he demonstrated some of the new features that will be present in Gran Turismo 5 Prologue. The game is due for release on the PlayStation Network as a free download later this year.
står på førstesiden av artikkelen.
Lenke til kommentar
Det står faktisk:
[uPDATE] Today, we sat in on a presentation hosted by Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi as he demonstrated some of the new features that will be present in Gran Turismo 5 Prologue. The game is due for release on the PlayStation Network as a free download later this year.
står på førstesiden av artikkelen.

9362184[/snapback]

I stand corrected. Men det høres alikevel ganske villt å få det gratis. Nesten så jeg har lyst til å bare sende de noen småpenger ala $20, for å stemple inn GT5 -- fullversjonen -- på rett tid med rett features.

edit: fikset quotes.

Endret av psino
Lenke til kommentar

( Pokepoke @ Zaleeeek  :tease: )

9361835[/snapback]

Må bare spørre. Hvordan er det med motstand i rattet? Og hvordan funker egentlig giringen med G25 ratt og pedaler (tenker på clutchingen spesifikt her, hvordan _føles_ det)? Er det noe sånt som gripepunkt osv?

9362141[/snapback]

Jeg har tidligere bare spilt med Driving Force, og dette var MYE bedre. Motstanden virket veldig realistisk og grepet på rattet var veldig bra. For meg virket giringen veldig naturlig sammen med spillet.

Lenke til kommentar
Det står jo svart på hvitt i GS-artikkelen at det blir gratis da. Ingen grunn til å betvile det.

9362698[/snapback]

De sa at de ville diskutere pricing senere på den pressevisningen ifølge alle de andre journalistene, så tror nok Gamespot journalisten har vært litt for ivrig her.

Lenke til kommentar

Dette vil jo være en vanvittig god og strategisk investering for PS3. Tipper det er mange GT-fans som har sittet på gjerdet og ventet på dette spillet før de gikk til innkjøp av PS3, og nå som det blir gratis kommer det nok til å trekke mange, mange fler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...