Bebeluv Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gran Turismo 5 Prologue will apparently be a free download on the PlayStation Network when it is released. According to Yamauchi in a Gamespot Hands on, the game will be released as a free experience on the PSN later this year. Polyphony Digital's Gran Turismo 5 promises to possibly be the most exacting and detailed racing video game ever. The Gran Turismo 5 Prologue gives you an online-enabled sampler of the GT5 experience. In the Prologue, will be dozens of different cars, and a few variety of environments to explore before the official games grand debut. Viss dette stemmer Gratis smaker alltid mye bedre Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 dette er fo r godt til å være sant Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nam, nam. Dette blir bra! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 En god start på dagen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Velger å ikke tro på dette. HÅPER faktisk de tar 20 $ for spillet, for det fortjener de faktisk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Viss dem legger ut skademodellering og h-gir støtte og clutch kan dem få 600,-kr av meg Viss ikke kan det være gratis for min del. Selvom det føles litt slemt. Lenke til kommentar
psino Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 De oppgir kilde som denne artikkelen: http://uk.gamespot.com/events/leipzig07/st...tory%3B2&page=1 Men den sier absolutt ingenting om pris, så dette blir bare et villt rykte uten noen form for offisiell (eller uoffisiell) kilde som kan backe det opp. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gratis eller ikke, sykt er det. Spilte det nettopp på Games Convention, og det er virkelig noe av det beste jeg har spilt. Satt i racingstol med G25 ratt og pedaler.. kunne blitt der resten av dagen. Herregud for en kjørefølelse og for en syk grafikk. ( Pokepoke @ Zaleeeek ) Bilder og video kan jeg legge ut senere. Lenke til kommentar
psino Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gratis eller ikke, sykt er det. Spilte det nettopp på Games Convention, og det er virkelig noe av det beste jeg har spilt. Satt i racingstol med G25 ratt og pedaler.. kunne blitt der resten av dagen. Herregud for en kjørefølelse og for en syk grafikk. ( Pokepoke @ Zaleeeek ) Bilder og video kan jeg legge ut senere. 9361835[/snapback] Må bare spørre. Hvordan er det med motstand i rattet? Og hvordan funker egentlig giringen med G25 ratt og pedaler (tenker på clutchingen spesifikt her, hvordan _føles_ det)? Er det noe sånt som gripepunkt osv? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 De oppgir kilde som denne artikkelen: http://uk.gamespot.com/events/leipzig07/st...tory%3B2&page=1 Men den sier absolutt ingenting om pris, så dette blir bare et villt rykte uten noen form for offisiell (eller uoffisiell) kilde som kan backe det opp. 9361510[/snapback] Det står faktisk: [uPDATE] Today, we sat in on a presentation hosted by Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi as he demonstrated some of the new features that will be present in Gran Turismo 5 Prologue. The game is due for release on the PlayStation Network as a free download later this year. står på førstesiden av artikkelen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det er i så fall sykt hvis det blir gratis. Men, jeg hadde gladelig betalt 100NOK/$20. På den måten hadde de fått inn sinnsyke summer og det igjen kunne gått til utvikling av nyere spill! Lenke til kommentar
psino Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Det står faktisk:[uPDATE] Today, we sat in on a presentation hosted by Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi as he demonstrated some of the new features that will be present in Gran Turismo 5 Prologue. The game is due for release on the PlayStation Network as a free download later this year. står på førstesiden av artikkelen. 9362184[/snapback] I stand corrected. Men det høres alikevel ganske villt å få det gratis. Nesten så jeg har lyst til å bare sende de noen småpenger ala $20, for å stemple inn GT5 -- fullversjonen -- på rett tid med rett features. edit: fikset quotes. Endret 26. august 2007 av psino Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det tror jeg ikke på, er relativ sikker på at de tar betalt for det. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det står jo svart på hvitt i GS-artikkelen at det blir gratis da. Ingen grunn til å betvile det. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gratis eller ikke, sykt er det. Spilte det nettopp på Games Convention, og det er virkelig noe av det beste jeg har spilt. Satt i racingstol med G25 ratt og pedaler.. kunne blitt der resten av dagen. Herregud for en kjørefølelse og for en syk grafikk. ( Pokepoke @ Zaleeeek ) Bilder og video kan jeg legge ut senere. 9361835[/snapback] Må bare spørre. Hvordan er det med motstand i rattet? Og hvordan funker egentlig giringen med G25 ratt og pedaler (tenker på clutchingen spesifikt her, hvordan _føles_ det)? Er det noe sånt som gripepunkt osv? 9362141[/snapback] Jeg har tidligere bare spilt med Driving Force, og dette var MYE bedre. Motstanden virket veldig realistisk og grepet på rattet var veldig bra. For meg virket giringen veldig naturlig sammen med spillet. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Et spørsmål til deg Haansi, spilte du med skademodell? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Et spørsmål til deg Haansi, spilte du med skademodell? 9362892[/snapback] Spillet hadde ikke skademodell slik som det var nå, men har en anelse om at denne demoen er noen uker / mnd gammel, da jeg har sett klipp fra den tidligere. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det står jo svart på hvitt i GS-artikkelen at det blir gratis da. Ingen grunn til å betvile det. 9362698[/snapback] De sa at de ville diskutere pricing senere på den pressevisningen ifølge alle de andre journalistene, så tror nok Gamespot journalisten har vært litt for ivrig her. Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 står litt om det her og http://www.psu.com/Gran-Turismo-5-Prologue...s--a1105-p0.php Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette vil jo være en vanvittig god og strategisk investering for PS3. Tipper det er mange GT-fans som har sittet på gjerdet og ventet på dette spillet før de gikk til innkjøp av PS3, og nå som det blir gratis kommer det nok til å trekke mange, mange fler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå