Calvinator Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg sitter nå på muttern sin laptop og ved jevne mellomrom så henger den seg opp. Musa blir stående stille mens jeg rører på den som bare rakkern, og når den svarer igjen så er musa borte i et hjørne ellernoe. Hvis jeg skriver under "lag"en så popper skrifta opp etterpå. Den henger seg opp i ca 10 sekunder og med tettere og tettere mellomrom... Mvh T. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gammel pc most likely Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 hadde dette problemet på min 8 år gamle IBM Aptiva stasjonære maskin. Problemet der skyldtes driveren til scanneren, når jeg avinstallerte denne forsvant problemet. Ett hett tips kan være å formatere maskinen... Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Det er en 1. år gammel Compaq Presario V6000. Jeg vurderer å legge inn vista, men veit ikke om maskina blir noe raskere av det da. Men det fjerner kanskje problemet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Altsa, hvis du installerer Vista. Sa regner jeg med at problemet ditt, blir konstant. Iogmed at Vista krever 2GB minne for a kjore greitt. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg kjørte vista på stasjonær med 1gb RAM og det gikk fint, men dette er en laptop da.. Med integrert intel skjermkort. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Feil skjermkort driver ?? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg kan jo prøve å oppdatere den da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå