Bruker-104685 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Heldiggriser dem nede i Italia, jeg og vil ha spillet nå!! Men har jo Bioshock imens, så jeg er ganske fylt opp med mangen timer med Bioshock og enda mer blir det Gleder meg til å spille Halo 3 Finish The Fight sier jeg bare Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) OMFG...Halo 3: in stores in Italy right now 9402112[/snapback] Har kommet en del updates på den siden å det er bekreftet at det bare er juks Covrene er ekte men de er tomme for de skal bare brukes til reklame Endret 1. september 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bestillte Halo 3 i går er det sjangs jeg får det på relasen? bestile vanelige halo 3 uten tilbehør.. på gamezone.no (sorry vis det er off-topic) 9400422[/snapback] Du får det helt sikkert til release dagen og kanskje en dag før. Det bruker å stå info om release lageret er tomt. Kjøpte selv Bioshock fra Gamezone, og fikk det dagen før release Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå