Gå til innhold

Halo 3 has gone Gold!

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er i slike tider man vurderer å i det hele tatt tenke; Kanskje jeg burde kjøpt X360, allikevel?  :hmm:

Nee, kjøper heller en Blu-Ray-film jeg :tease:

9363679[/snapback]

Lite vitsi å komme å brife med Blu Ray fordi det er ganske mangen av oss som sitter med både 360 og PS3 :)

Ontopic: Halo 3 kommer til å selge masse, jeg har allerede forhåndsbestilt Halo 3 og betalt det så jeg er sikret ett kopi til lanseringen som ikke er så lenge til :w00t:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Det er i slike tider man vurderer å i det hele tatt tenke; Kanskje jeg burde kjøpt X360, allikevel?  :hmm:

Nee, kjøper heller en Blu-Ray-film jeg :tease:

9363679[/snapback]

Tror nok at du som de fleste andre som er så interresert i spill at de sitter på dette forumet ender opp med begge konsollene til slutt.

Gleder meg mer til Halo 3 for hver eneste nyhet jeg hører

Lenke til kommentar
Tror nok at du som de fleste andre som er så interresert i spill at de sitter på dette forumet ender opp med begge konsollene til slutt.

9363799[/snapback]

De fleste her på forumet er folk med mindre vett enn penger altså? :hmm:

9363813[/snapback]

Den skjønte jeg ikke, mener du at man har mindre vett enn penger hvis man kjøper både 360 og PS3?

Hvis man er veldig spill interresret vil man vel ha meg seg alle de største spillene, eneste alternativ er jo da å kjøpe begge konsollene.

Lenke til kommentar
halo3 ja..;)

spillet bryr meg ikkje, men galskapen som vil oppstå rundt salget av spillet

gleder eg meg til...

9363760[/snapback]

Hehe, stikk motsatt av meg, da. Gleder meg som en unge til spillet, men jeg blir sprø av folk som går i transe bare de hører ordet "Halo" og sitter og runker over et screenshot fra en teaser trailer...

Lenke til kommentar
Hvis man er veldig spill interresret vil man vel ha meg seg alle de største spillene, eneste alternativ er jo da å kjøpe begge konsollene.

9372390[/snapback]

For min del holder det plenty med bare en. Ser bare ikke det nødvendige positive utfallet ved å eie alle tre konsoller og nærmest alle konsoll-spill. Hadde de kostet mye mindre hadde jo ikke problemet eksistert, men siden hele sulamitten blir kostende noe oppe i ti-tusentallen blir det litt vel drøyt, synes jeg.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...