Fjoslen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei der. Broren min har klarer ikke å se de andre maskinene i hjemmenettverket, og de andre maskinene klarer ikke å se hannes maskin. Han har internett-tilgang. Har kjørt veiledningen flere ganger, vi ligger i arbeidsgruppen MSHOME alle sammen men kun han får ikke koblet seg opp. Noen forslag? Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg trenger svar fort, broren min har delt de filene som han skal så ingen prob der. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Prøv å slå av brannmuren på den maskinen som ikke kommer seg på nettverket. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Har prøvd, kan lengden på kabelen ha noe å si? Endret 26. august 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Har prøvd, kan lengden på kabelen ha noe å si? 9365194[/snapback] Ikke så lenge han får internett via den samme. Er dere tilkoblet samme LAN? Endret 26. august 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Fikk til nå, Vi var begge koblet direkte på router men så kobla jeg på en switch mellom routern og oss to. Da funket det :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå