Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

VW Audi klistremerker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde jo vert enklere å spørre på vw-audi klubben da,

men du må snakke med din lokallagsleder så få du klistremeker og skiltplater på lokallagstreff....

9360681[/snapback]

Det har jeg gjort også, men hakke fått svar ennå.. tenkte jeg kunne slenge inn et spørsmål her å ;)

Lenke til kommentar

VW Audi club er tydeligvis ikke noe flinke til å svare...

Jeg sendte en forespørsel om deres hjemmeside. De fleste linker peker til startsiden. Jeg vurderer å melde meg inn, men vil vite litt om medlemsfordeler med mere først.. Ikke så lett når man bare kommer til startsiden!!

Lenke til kommentar

Lokallagslederen har klistremerker og sender de enten til deg i posten eller du møter opp på treff og får de. Det er veldig få klistremerker i klubben, så du får nok ikke 4-5... 2-3 er mer realistisk.

Skiltplater koster 50kr pr stk. Samme "leveringsregler" gjelder der.

Kontakt lokalslederen din du. Se på forumet, hovedsiden er ikke alltid like oppdatert med tanke på kontaktpersoner og mail osv.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
VW Audi club er tydeligvis ikke noe flinke til å svare...

Jeg sendte en forespørsel om deres hjemmeside. De fleste linker peker til startsiden. Jeg vurderer å melde meg inn, men vil vite litt om medlemsfordeler med mere først.. Ikke så lett når man bare kommer til startsiden!!

9368230[/snapback]

Du får rabatter(som oftest 10-15%) hos diverse butikker, også deler fra møller får man rabatter, men det som er mest verdt er all kunnskapen mange sitter med, mye info på sidene hvis du søker og\eller spør.

Lenke til kommentar
er jo bare 400kr i året da.....

jeg har tjent det inn igjen i rabatter for lenge siden.

så er det vel norges største merkeforum med meget bra kjøp/salg avdeling

9372149[/snapback]

jada, det er ikke noe å si på prisen.. men, det lønner seg vel å vente til januar ettersom det går kalendervis =/

Lenke til kommentar
er jo bare 400kr i året da.....

jeg har tjent det inn igjen i rabatter for lenge siden.

så er det vel norges største merkeforum med meget bra kjøp/salg avdeling

9372149[/snapback]

jada, det er ikke noe å si på prisen.. men, det lønner seg vel å vente til januar ettersom det går kalendervis =/

9372388[/snapback]

Det sies det ja... Meldte meg inn inn i Sept. 06.. Fikk beskjed om at jeg måtte betale i Feb 07 for å fornye. Men gjorde det ikke, er fortsatt medlem.

Du tjener lett inn 400kr i rabatter. Dessuten får du abbonement på Auto, Motor Sport også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...