albions Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Er det mulig å overføre hele PS3 spillet til harddisken for raskere loading ?. I så fall, hvordan. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Helt umulig, da hadde jo piratkopiering vært lett som bare det. Og i tillegg så vil du få plass til 1(maks 2 spill) på en 60GB HDD. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Synst eg leste noen her på forumet som skrev at Ninja Gaiden Sigma er det eneste det går med til nå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du cacher? elr noe av spillet, for raskere loading. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Er det mulig å overføre hele PS3 spillet til harddisken for raskere loading ?. I så fall, hvordan. 9360611[/snapback] Enkelte spill tillater å cache en del eller alt av innholdet til harddisken for raskere loading. Men du må fortsatt ha BD-discen for å spille det (for å unngå piratkopiering). Helt umulig, da hadde jo piratkopiering vært lett som bare det. Og i tillegg så vil du få plass til 1(maks 2 spill) på en 60GB HDD. Så lenge det krever BD-discen under spilling er ikke piratkopiering et problem. 1 eller 2 spill er også helt ut av det blå. Et gjennomsnittlig PS3-spill ligger laaangt unna dette. Lenke til kommentar
albions Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Du cacher? elr noe av spillet, for raskere loading. 9361187[/snapback] Så, hvordan cacher man eit spill ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kun NGS som har det foreløpig Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kun NGS som har det foreløpig 9361483[/snapback] Nok en gang: Næhei! Både Resstance og Oblivion tvinger deg vel til å gjøre dette. Man trenger ikke å gjøre noen ting som helst, det skjer av seg selv. Man må eventuelt trykke "godta" første gang man starter spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ups, har sikkert glemt det. Lenge siden jeg startet med R:fom NGS fikk jeg for uke siden så det husket jeg^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå