beji Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har akkurat kjøpt med mobilen HTC S620 Smartphone med WM5 operativsystem, og lurer på om det er noe jeg bør få tak i? Da tenker jeg i hodesak på: - Virus programmer? (finnes det virus til dem? eller er det en myte?) - Annen Browser? (raskere og med brukervennlig en IE?) - Annen MSN? (mer kompatibel?) Finnes det noen kule "widgets" eller noe? Og er det noen som vet når WM 6 er klar? (evt noen som har prøvd wm6? og funker det bra?) Leste en plass at min telefon skal få den nye versjonen, men stod ingenting når. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg har ikke Windows Mobile, men Symbian. Likevel kan jeg kanskje hjelpe deg litt. Antivirus burde finnes, ettersom jeg har F-Secure på min N73. Og en nettleser, der har du jo norske Opera. Og MSN, er ikke det den beste du får tak på? Lenke til kommentar
beji Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Msn en fungerer glimrende akkurat som på pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå