B4stian Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har en HD DVD-spiller til min Xbox 360. Kunne tenke å ha muligheten til å kople den til min bærbare hvis jeg skal opp å besøke en kompis. Noen som vet hva som må innstalleres for at dette skal fungere? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 ingen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Nei, jeg har dessverre ikke prøvd dette ennå. Pc'en skal automatisk laste ned de driverne den trenger når du kobler til drevet. Det største problemet, etter det jeg har hørt, er å finne et program til å spille av HD DVD'ene, noen Powerdvd versjoner skal fungere, Windvd skal også virke så lenge versjonen har HD DVD støtte. Her er en link til hvordan en gubbe fikk det til : Link Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Powerdvd som avspiller, Anydvd om skjermkortet ikke støtter HDCP. Funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå