morlie Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Fant også dette i "arkivet" mitt og syntes det så litt spennende ut. har prøvd meg på å redigere litt. Tips blir motatt med Takk Komenter i vei Da blir det siste bilde fra meg på en stund, Natta folkens Mvh Horlien Lenke til kommentar
turbokalle Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Her er det skisporene som gjør bildet interessant. Uten dem hadde bildet fort blitt litt flatt.. Dem gjør at blikket ledes innover i bildet. Ellers fine farger og god stemning Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 motivet synes jeg er greit men likte ikke fargen(ene) Håper det er greit, men fikk veldig lyst å gjøre noen kjappe justeringer på bildet ditt, i og med at du nevnte redigering. Vet ikke om du har noe sansen for resultatet i og med at "blå" er en del av temaet. men bildet beholder forsatt noe av stemningen. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Syntes nesten snøen ble altfor hvit i forhold til himmelen på bildet som blacksheep redigerte. Følte det ble bittelitt unormalt med så hvit snø i en ellers så mørkt omgivelse. Ellers må jeg si at bildet hadde en fin stemning med sporene i venstre side. Endret 26. august 2007 av DataChild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå