letmein Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har et par av THG's videoer, den siste jeg lasta ned var med VapoChill og det stod video nr. 6. Jeg har: 1. Hot Spot 2. Unlocking The Athlon XP/MP 3. Silent and Ice Cold 6. The Iceman Cometh: P4 at 4.1 GHz med mindre min mattematikk er helt på jordet, så er dette 4... hvilke 2 mangler jeg? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 du mangler nr 4 og 5 Lenke til kommentar
letmein Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 pfffph.. dustete meg.. jeg klarte jo å finne de til slutt.. Our fourth film showed Fall 2002 IDF: Day 3 How About A Little Video?, and included a number of interviews with some of the companies taking part. The latest video from November 14 2002, titled Single CPU in Dual Operation: P4 3.06 GHz with Hyper-Threading Technology, gave readers an overview of the possibilities with Hyper-Threading. Det straffer seg å ikke lese hele artikkelen.. :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå