morlie Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) så gjennom arkivet mitt å og fant dette bilde, synes selv at det var litt småabstrakt å slet med å finne ut hva det var, så tenkte dere kanskje kunne gjette hva det var/er. (jeg vet hva det er nå, så kan si hva det er hvis dere heller vil det) Noen kommentarer om selve bildet? kult/dårli, funker/funker ikke. ? Mvh Horlien Edit: leiferne Endret 25. august 2007 av morlie Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Har ingen ide om hva det er! Men det er et stilig bilde; særlig ettersom bare det er de nederte "bladene/lamellene/skivene/gudene-vet" som er rustne. Tom Edit: Det er sikert noe så kjedelig som en jet-motor eller noe... Endret 25. august 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Jeg liker dette bildet godt. Det har det meste jeg etterspør i et slik bilde, selv rom jeg også liker litt godt kaos. Dette er pertentlig og strengt, selv om objektet tydeligvis ikke har sine beste dager. Du kaller det "Skinnende rust", og det minner meg om mitt "skrot og rustbilde" slagord - det er ikke gull alt som ruster. I dette tilfellet fant du gull. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 26. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Takk for varme ord:) har et par andre bilder av samme type motiv, kan si hva motivet er i kveld (skal i brylupp nå så kanskje det blir et par bilder derfra også) Over og ut Horlien Lenke til kommentar
turbokalle Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Tøft bilde Kunne hengt på veggen her uten problem. Men hva er det? Propell? Turbin i flymotor? Må være noe som går rundt, ettersom det ser ut som "stengene" samles i midten, og det har stått delvis i vann over lengre tid. Hmm. Var ikke lett gitt, men får vel snart vite det.. EDIT: Leif Juster Endret 26. august 2007 av turbokalle Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Synes også dette var stilig, likte linjene og bruken av dybdefokus. Jeg tipper dette er bilde av et "gitter" til et ventilasjons anlegg. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Veldig stilig bilde. Er selv en liten tilhenger av det abstrakte. Litt lyst til å gjette på persienner, da det var det som slo meg først. Men er kanskje litt for tykke, dog... Lenke til kommentar
morlie Skrevet 27. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Veldig stilig bilde. Er selv en liten tilhenger av det abstrakte. Litt lyst til å gjette på persienner, da det var det som slo meg først. Men er kanskje litt for tykke, dog... 9364043[/snapback] Tja, det var veldig rett:) det er persienner av de litt store skala (type store bygninger skoler og sånt) Bra gjettet/observert! jeg slet med å finne ut hva det var. Takk for alle varme ord i tråden:) Mvh Markus Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Jippi! Jeg klarte å gjette riktig. Premie i posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå