Gå til innhold

BK: Skinnende rust

morlie

Anbefalte innlegg

så gjennom arkivet mitt å og fant dette bilde, synes selv at det var litt småabstrakt å slet med å finne ut hva det var, så tenkte dere kanskje kunne gjette hva det var/er. (jeg vet hva det er nå, så kan si hva det er hvis dere heller vil det)

IMG_3037.jpg

Noen kommentarer om selve bildet?

kult/dårli, funker/funker ikke. ?

Mvh Horlien

Edit: leiferne

Endret av morlie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker dette bildet godt. Det har det meste jeg etterspør i et slik bilde, selv rom jeg også liker litt godt kaos. Dette er pertentlig og strengt, selv om objektet tydeligvis ikke har sine beste dager. Du kaller det "Skinnende rust", og det minner meg om mitt "skrot og rustbilde" slagord - det er ikke gull alt som ruster. I dette tilfellet fant du gull.

Lenke til kommentar

Tøft bilde :) Kunne hengt på veggen her uten problem.

Men hva er det? Propell? Turbin i flymotor? Må være noe som går rundt, ettersom det ser ut som "stengene" samles i midten, og det har stått delvis i vann over lengre tid. Hmm. Var ikke lett gitt, men får vel snart vite det..

EDIT: Leif Juster

Endret av turbokalle
Lenke til kommentar
Veldig stilig bilde. Er selv en liten tilhenger av det abstrakte. Litt lyst til å gjette på persienner, da det var det som slo meg først. Men er kanskje litt for tykke, dog...

9364043[/snapback]

Tja, det var veldig rett:) det er persienner av de litt store skala (type store bygninger skoler og sånt) Bra gjettet/observert! jeg slet med å finne ut hva det var.

Takk for alle varme ord i tråden:)

Mvh Markus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...