trojanhorse Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Til min nye cpu kjøler trengte jeg å ha en dings under selve hovedkortet der CPU`en festes, et feste. Klarte ikke å få ut hovedkortet, og lat som jeg var, klarte jeg å mose den dingsen inn uner hovedkortet og skyve den til riktig posisjon med et skrujern.. nå vil ikke Pcen starte, har jeg rettogslett skrapt opp noen viktige greier under hovedkortet? /fortvilet Endret 25. august 2007 av trojanhorse Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Hvilken " dings" under hovedkortet? plata du monterer den på altså hovedkortt brettet? eller en komponent på selve hovedkortet? edit: glem det ovenfor, kan godt hende du ødela no med det skrujernet ja Endret 25. august 2007 av sindre12 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 det lønner seg å være lat ja Bruke tid og være forsiktig er vel de viktigste "stikkorda" Tipper du mener den underste av dem på bildet? Ble irritert når jeg skulle feste den, brukte lang tid til å få den skikkelig i skruehulla.. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har du noengang sett på baksiden av et hovedkort? Det er ikke mye skraping som skal til for ødelegge en kretsbane der. Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 En kretsbane vil si? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvis du ser på et kretskort (hovedkort f.eks) vil du se flere linjer mellom de forskjellige loddepunktene. Dette er ultratynne "ledninger" og et lite brudd i en slik så er hovedkortet ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå