Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Trenger novice gamere å sette seg inn i hva HD grafikk er og online spilling før de kjøper en X360? Er en ganske generel misforståelse i dag at man må ha en generelt kunskapsnivå for konsollen man skal kjøpe. Diskusjons tråd Kilde Den sier jo fint og tydelig at over halvparten av spurte PS3 eiere ikke viste at den hadde blu-ray. Da blir det jo og feil av mannen å si at du må som novice gamer sette deg inn i slike ting. 9362065[/snapback] Og du mener at det ikke bekrefter det MS representanten sier angående det å betale for ting man ikke har behov for ?.... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Hva man trenger er jo opptil den som kjøper, man kan jo si at enkelte kun kjøper PS3 for spillingen sin del og gir en blanke F i om den har andre funksjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hva man trenger er jo opptil den som kjøper, man kan jo si at enkelte kun kjøper PS3 for spillingen sin del og gir en blanke F i om den har andre funksjoner. 9362149[/snapback] Selvfølgelig er det opp til den som kjøper. Men igjen, det du sier er jo at man da betaler ekstra for ting man ikke har behov for Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 For "casual" Wii markedet er jeg forsåvidt enig i at det er litt mye å forvente at de skal sette seg inn i trådløst nettverk og BR, så jeg synes egentlig det er et ganske fair utsagn. Det samme gjelder jo for Xbox med Xbox Live Arcade for eksempel Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Synes ikke utalelsen var rar. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det eneste man må hvis man skal ha ps3 er å kjøpe en konsoll med Blueray og trådløst nettverk, man er ikke nødt til å sette seg inn i noenting. Man kan putte et spill i maskinen og spille, temmelig ukomplisert. Det kunne jeg også gjøre på den gamle NES'en. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Man må ikke sette seg inn i Blu-ray og Wifi for å bruke PS3, men dette er noe av det som rettferdiggjør den høye prisen. Hvis disse komponentene da er ukjente for kjøperen, så kan det "kreve" litt for mye til at det blir et salg. Xbox har de samme komponentene, og er på en måte mer avansert å sette opp enn PS3, i.o.m. at disse selges som ekstrautstyr, men denne konsollen er en god del rimeligere (og spesielt uten dette ekstrautstyret), og en casual gamer trenger da ikke en "forklaring" på en høy pris. Jeg tror det er derfor en del casual gamers gjerne faller av på PS3. I utgangspunktet vil de ha en PS3, men blir fort tvilsom når de ser prisen. Når de da spør selgeren om hvorfor den er så dyr, og en 180 cm høy, 50 kg tung kvisete gutt som aldri har sett solens lys forklarer overivrig om Blu-ray, Cell-prosessoren og innebygd trådløst nett, så blir dette for mye for en casual gamer, en teknisk overdose. Ved kjøp av 360/Wii stiller de ingen spørsmål, for eneste krav er at de må koble den til TV'en for å spille. De trenger ikke en rettferdiggjørelse av prisen. Endret 26. august 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mannen i gata kjøper PS2 til kidsa sine ennå. 9360244[/snapback] Kan stemme det. Den siste konsollen jeg kjøpte meg var en pen rosa PS2 Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mannen i gata kjøper PS2 til kidsa sine ennå. 9360244[/snapback] Kan stemme det. Den siste konsollen jeg kjøpte meg var en pen rosa PS2 9366022[/snapback] +1. Jeg kjøpte en sånn funky rosa PS2 i slutten av juni. Jeg har ikke noe behov for noen av de nye konsollene så lenge PS2en fortsatt klarer å levere spill som FFXIII og God Of War 2. Pluss at PS2 har et enormt spillbibliotek, så det er nok å velge i. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Så sant, så sant. Har ordnet meg en oversikt over alle spillene/gullkornene jeg skal ha til min PS2, er vel omtrentlig 20 titler der (!), og ingen til under 200kr Så skal vel PS2 få flere nye spill enn både PS3 og PSP innen året er omme, så vidt jeg vet. Noe utbytting av konsoller kan man ikke påstå er på gang fra Sony sin side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå