Kizila Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er vel ikke komplimenter hun trenger, men hun trenger å lære seg å ikke bry seg og at det ikke er det som betyr noe. Å gi komplimenter forverrer nærmest tingene, da kan det hende hun får det verre når en annen tråkker på henne om samme saken. Men ikke misforstå, komplimenter er en fin måte å gi utløp for følelser, men det må da gå an å snakke om det der. 9367582[/snapback] Jeg selv har vært i den situasjonen, er i den fremdeles. og det å få komplementer har hjulpet. Ingen sjanse for at jeg ville lære å ikke bry meg. Det eneste som hjelper meg i er at i hvertfall noen synes jeg er deilig, selv om jeg ikke er tynn. Da lærer jeg sakte, men sikkert at jeg faktisk kansje er det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva med å si ting som f.eks.: Du er som en konfektekse! En nydelig innpakning, og et herlig indre! Eller du kan prøve å få henne til å være litt ironisk overfor vekten sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå