Gå til innhold

Problem med Ventrilo!

IndR

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ikke sikker på om jeg har posta riktig, eller om det er mer effektivt å poste dette et annet sted, det kan moderator avgjøre og flytte selv.

Jeg bruker Ventrilomix version 0.5, og har brukt dette en godt stund. Det har altså ventrilo 2.1,2.2,2.3 og Teamspeak 2. Jeg har brukt dette programmet en god stund nå, og kan en god del. Men saken er at i det siste har den begynte å klikke på følgende måte: Jeg connecter til en server og joiner en kanal og snakker med venner og diverse, men etter ca. 5 min så hører jeg ikke lenger de andre på samme kanal som meg, dette gjelder ikke bare en vt-server/kanal/rom osv, har testet ut mange. Men hvis jeg disconnecter fra serveren og connecter tilbake igjen, kan jeg igjen høre de i ca.5min igjen, men etter det hører jeg ikke de lengre, men de kan fortsatt høre meg. Har til og med re-innstallert vt, men dette skjer om og om igjen?

Noen som har vært borti dette eller har litt peiling?

Takk..

Endret av Singh_Toor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke akkurat det problemet..

men hvis du laster ned for fult kan det bli problemer...

sorry for at jeg ikke har noe godt svar siden jeg ikke vet helt hva jeg skal svare.. er ganske vanskelig ;//

sorry

håper noe andre kan svare på det

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Nei, bruker ikke nedlastningsprogram på den stasjonære, så det er nok ikke problemet`=)

Men har hørt at dette problemer noen ganger oppstår med "Ventrilomix", og at man kanskje burde bruke de forskjellige versjonene for hvert program?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bumper tråden med litt mer info. Det har seg slik at problemet fortsetter, jeg har prøvd ventrilomix, det jeg bruker som oftest, og ventrilo individuelt. Problemet er fortsatt det samme, jeg hører ikke de andre på vt etter et par minutter, det kan også ha seg slik at selve ventrilo kutter ned. Noen med anelse?

Over lengre tid jeg ikke bruker ventrilo, derså lengre "holder" den ut uten å klikke, men intens bruk av vt fører til "klikk" hele tiden.

Jeg har nå formatert PC-en to ganger, og installert vt på nytt. Men problemet er fortsatt her? Det må da bety at problemet ligger i hardwaren, right?

Jeg har integrert lydkort.

Hovedkort: ASUS A8N-E serie, integrert lydkort: Realtek AC'97.

Tror dere oppdatering av lyddrivere vil hjelpe på problemet, må jeg da finne drivere til Realtek AC'97?

-Takk.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...