nsrfan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har akkurat kjøpt en Honda NSR 98mod med Jolly Moto effektanlegg, og skal bytte til orginal potte. Er det bare å ta av effektanlegget og sette på det orginale? Eller må jeg gjøre noe med festene? Leste her at når man setter på effektanlegget skal man bytte dyser, må jeg da bytte dyser hvis dette er gjort på min? Er ikke sikker om det er gjort. PS: Sykkelen min på bildet Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Veldig pen fargekombinasjon på den NSR-en der! Festene er samme, så er bare å ta av og sette på det originale. Sjekk hvilken dyse som står på, er null stress. Så bytter du til en mindre dersom sykkelen hoster. Kan jeg få spørre hvorfor du skal bytte til det originale? Lenke til kommentar
nsrfan Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Har ikke penger til å bli stoppet av politiet Tar ikke sjansen. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ta sjansen du! Du blir ikke tatt for trim. Ihvertfall ikke om du har den Jollymotoen med aluminium lyddemper og ikke carbon. Lenke til kommentar
nsrfan Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Ta sjansen du! Du blir ikke tatt for trim. Ihvertfall ikke om du har den Jollymotoen med aluminium lyddemper og ikke carbon. 9359960[/snapback] Hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ta sjansen du! Du blir ikke tatt for trim. Ihvertfall ikke om du har den Jollymotoen med aluminium lyddemper og ikke carbon. 9359960[/snapback] Hvordan finner jeg ut det? 9360028[/snapback] ved å se på lyd demperen, om den har carbon look eller alu look . Lenke til kommentar
nsrfan Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Og hvor er lyddemperen? Lenke til kommentar
morten_50 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det er det stykket som er på Enden av Eksosanlegget. Lenke til kommentar
nsrfan Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Takk for alle svar! finner nok ut av det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå