Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstegangsbil til ca.14-18.000kr

ivanito

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den var gått litt langt jeg..

9383342[/snapback]

Det er en diesel motor, den klarer minst 300.000 til om ikke turboen går til h....

9383573[/snapback]

Vel jeg har ikke hørt at de gamle diesel motorene til VW er kjent for å gå 600.000KM uten problem "faktisk det motsatte" men mulig det bare er meg?

Uansett så har bilen gått 300.000 og det finnes faktisk mange deler på en bil uten om motoren som høyt sannsynlig kan være utslitt og da kan den lille diesel bilen fort bli veeeeeldig dyr...

Jeg syntes man skal prøve å anbefale biler som man helst slipper å ta med en delebil på kjøpet.

Jeg vil gå så langt å si en golf av denne typen med 300.000km på klokka er skrap.

Løp og kjøp http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...5eabCr4TC505826

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Flere som vet noe om Hyundai Accent som første bil? Leter utrolig masse rundt på nettet, men er utrolig vankskelig å bestemme seg.. Jeg vil ha en bil som er "lett" å lære seg å mekke på, har sett på volvo, men noe annet enn dette..

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg ville undersøkt bilen nøye om jeg skulle hatt en accent som har kjørt såpass langt. I og med at dette er billigbiler, så er det nok mange som pusher dem noen ekstra mil mot slutten og kanskje dropper vedlikehold fordi de ikke tror bilen kommer til å vare så mye lenger uansett.

Det er ingen grunn for at bilen ikke skal vare en stund til, men sjekk hvordan bilen er blitt vedlikeholdt. Jeg ville ikke kjøpt en med så høy km stand uten godt dokumentert vedlikeholdshistorikk. Dersom det er et eksemplar som har blitt tatt godt vare på og mye slitedeler nylig er byttet kan du kjøre et godt kjøp, på den andre siden er sjangsen stor for at du ender opp med å bytte mange slitedeler i nærmeste fremtid.

Tror uansett det er vanskelig å finne en bil i denne prisklassen som du ikke må regne med litt repererasjoner på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...