Korpmettaren Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vært oppe ved Gol og henta en Toyota Hilux 89 mod. 2.4 D. Nå står den trygt og nyvaska på tomta her. Jobba med den i hele dag, og hele morgen går til å gjøre den fin innvendig. Nydelig å kjøre! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Gratulerer.. Fin førstebil Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 takker. Et hull som må sveises igjen, en del rust som må skrapes/slipes bort og behandles, men det gjøres på tomta med et bredt smil i denne sommervarmen som er nå. Hva kan man vel regne med når bilen er like gammel som meg selv.. 18 år altså. Bare morro å fikse opp biler. JIPPIIIIII Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Gratulerer med solid bil. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gratulere så mye med ny bil må du og den ha mange fine stunder sammen Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Takker så mye. Nå er all rusten fiksa på bilen, så gjenstår bare lakkering. Skal også sette på skjermbreddere, større dekk, lakkere den matt militærgrønn, og ellers fikse den innvendig. Går som en klokke! Slenger ut noen flere biler jeg. Litt mørke da. Endret 10. september 2007 av conzeed Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er ikke den veldig... Glad i bensin? Virkelig kult at du kjøper en sånn bil som 18-åring. Kanskje jeg skal gjøre det samme...? Er litt konge med en slik maskin! Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Er ikke den veldig... Glad i bensin?Virkelig kult at du kjøper en sånn bil som 18-åring. Kanskje jeg skal gjøre det samme...? Er litt konge med en slik maskin! 9467423[/snapback] Det er en 2.4 disel. Fylte 50 liter i gol, og kjørte gol-oslo-sarp-oslo++ og nåla står trofast på middels. Den bruker så lite at det er skremmende nesten. Jeg vil anbefale sånn her bil ja. Går og går i århundrer, høy og oversiktelig!, tåler masse, og er nydelig å kjøre. Får litt mer respekt av de små bileierne i trafikken når de støter på store biler også. Skal man på tur, så er bagasjeplassen utmerket. Nei kunne ikke tenke meg noe annen bil.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er ikke den veldig... Glad i bensin?Virkelig kult at du kjøper en sånn bil som 18-åring. Kanskje jeg skal gjøre det samme...? Er litt konge med en slik maskin! 9467423[/snapback] Det er en 2.4 disel. Fylte 50 liter i gol, og kjørte gol-oslo-sarp-oslo++ og nåla står trofast på middels. Den bruker så lite at det er skremmende nesten. Jeg vil anbefale sånn her bil ja. Går og går i århundrer, høy og oversiktelig!, tåler masse, og er nydelig å kjøre. Får litt mer respekt av de små bileierne i trafikken når de støter på store biler også. Skal man på tur, så er bagasjeplassen utmerket. Nei kunne ikke tenke meg noe annen bil.. 9467544[/snapback] Men er du kan ikke ha mer en en passasjer. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Gratulerer med bil Har skikkelig lyst på en sann selv Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 En utrolig kul bil. Hadde jeg kjøpt den så hadde jeg muligens lakkert den sort Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Men er du kan ikke ha mer en en passasjer. 9476822[/snapback] Selvfølgelig kan jeg det . Er 4 seter i bilen. To bak.. Ikke så veldig god plass, men fungerer fint i noen timer før man får klaus.hehe Spartan Postet i dag, 00:43 En utrolig kul bil. Hadde jeg kjøpt den så hadde jeg muligens lakkert den sort Jeg har alltid snakket om å lakkere den matt sort, men kommer til å bli matt militærgrønn. Passer også veldig bra på disse bilene. Takk Krater. Fikk forresten lappen i dag og. Så nå er det ut og kjøre Endret 12. september 2007 av conzeed Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Men er du kan ikke ha mer en en passasjer. 9476822[/snapback] Selvfølgelig kan jeg det . Er 4 seter i bilen. To bak.. Ikke så veldig god plass, men fungerer fint i noen timer før man får klaus.hehe Så ikke det på bildene. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Er ikke lett å se nei. Kostet noe ekstra når man skal ha to ekstra seter, men er verdt det. Og nå er lappen blitt tatt, så nå kjører den for fullt og Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Lag en Showcase da. eller få flyttet tråden til showcase delen av forumet. Endret 15. september 2007 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gratulerer så mye! Glemmer aldri den dagen jeg kjøpte min egen bil i mai i år og 2 måneder senere fikk lappen og kjøre rundt hele dagen. En HERLIG følelse! Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Gratulerer så mye! Glemmer aldri den dagen jeg kjøpte min egen bil i mai i år og 2 måneder senere fikk lappen og kjøre rundt hele dagen. En HERLIG følelse! 9506752[/snapback] Takk takk. Ja det er en utrolig følelse. Blir fort mye mer voksen merker jeg. Mer ansvar men dog så mer fri. Ingen buss, ingen tog, og heller ikke noe mas på foreldrene om å kjøre meg hit og dit. www.diskusjon.no/index.php?showtopic=831341&view=findpost&p=9502605 Mer om bilen min Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 får gratulere deg så mye, får kanskje bil jeg og nå en gammel corolla med 2 ødelagte felger og noen bulker, søstera min sin gamle, den skal ribbes, fikses og bygges opp igjen på et tenåringsbudsjett . blir kanskje ikke det råeste i gata men fin bil og drive å prøve å kjøre litt rundt med i gården her, god plass og når en av mine beste får seg en gammel fiesta så blir det konge vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå