oerhört Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 – Det tar faktisk ganske lang tid å drepe 3000 mennesker med maskinpistol. Les mer Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Dette høres veldig spennende! Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Pokker, nok et spill som så skøy ut. Kommer så alt for mange bra spill denne høsten, hvordan skal dette gå Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Pokker, nok et spill som så skøy ut. Kommer så alt for mange bra spill denne høsten, hvordan skal dette gå 9359292[/snapback] Det er jo bare bra det. Hvis datoen stemmer så kommer det samme dagen som Crysis. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 joda, bra at det kommer mange spill. men ikke fult så bra for studiene Crysis på samme dag. huff da. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hadde faktisk sett fram til dette spillet helt til en kompis viste meg en trailer på gametrailers, det så rett og slett horribelt ut. Dørene blåses opp og jeg forventer at kulene flaggrer inn gjennom røyken, men neida. En stiv pyntet man i dress og med ett maskingevær går sakte inn, og blir peppret ned uten å gjøre stor nytte. Resten av filmen var egentlig like tragisk, skytingen føltes ganske død... =/ Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kommer dette til pc?? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Kommer dette til pc??9360430[/snapback] Hvis du ser øverst i høyre hjørne i artikkelen, i produktoversikt-boksen, ser du hvilke plattformer spillet kommer til. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hadde faktisk sett fram til dette spillet helt til en kompis viste meg en trailer på gametrailers, det så rett og slett horribelt ut. Dørene blåses opp og jeg forventer at kulene flaggrer inn gjennom røyken, men neida. En stiv pyntet man i dress og med ett maskingevær går sakte inn, og blir peppret ned uten å gjøre stor nytte. Resten av filmen var egentlig like tragisk, skytingen føltes ganske død... =/ 9359556[/snapback] Har du link til den traileren? Lenke til kommentar
Martin_byfuglien Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hadde faktisk sett fram til dette spillet helt til en kompis viste meg en trailer på gametrailers, det så rett og slett horribelt ut. Dørene blåses opp og jeg forventer at kulene flaggrer inn gjennom røyken, men neida. En stiv pyntet man i dress og med ett maskingevær går sakte inn, og blir peppret ned uten å gjøre stor nytte. Resten av filmen var egentlig like tragisk, skytingen føltes ganske død... =/ 9359556[/snapback] Har du link til den traileren? 9362211[/snapback] http://www.gametrailers.com/player/23929.html er vel denne videoen han mente Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jepp, det var det. Minnet meg litt om Hitman på hvordan alt så ut, men det var ikke helt samme stil Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Noen som kjenner til om det er gode co-op muligheter i spillet? Dvs "innflettet" i historien i samme stil som Gears of War eller Army of Two. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det skal såvidt jeg har fått med meg være mulighet å spille hvertfall 2 sammen i coop. En som Kane og en som Lynch. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg lukter ensformig spill, men blir absolutt verdt å prøve ut. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 dette skal jeg ha:P SYnes trailerne fra marketplace er villt overbevisende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg