Fat_Board Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Var nettopp innom Logitech sin hjemmeside der de hadde lagt til disse høyttalerne. http://www.logitech.com/index.cfm/speakers...s/3549&cl=no,no Dette er selvfølgelig gamer hyøtalere siden det ligger i G serien, og hvis du ser på bildet som er lagt med. Der vil dere se at det er mulighet for å endre lydsystem for Gaming- eller Musikk lyd. Denne funksjonen kalles "Matrisemode" og her er litt info om det. Matrisefunksjon: Slå på matrisefunksjonen (Matrix Mode) hvis du ønsker 5.1-surroundlyd fra tokanals stereolydkilder som for eksempel musikk og eldre spill. Musikkmatrisemodus gir en naturlig lydprofil, mens spillmatrisemodus gir basshøyttaleren og bakhøyttalerne ekstra trykk, for en mer intens spillopplevelse. Logitech sier at det er "155 Watts samlet RMS-efekt" i disse høytalerne. Som også kan bli sett på det ene bildet så er det mulighet for å sette center høytaleren oppå pcskjermen. Designet på disse høytalerne må jeg selv si er ganske gamer aktige. Sprekt desing som setter sitt preg på pulten. Det er også mulig for å skifte farge på satelitt høytalerne etter hvilket humør man er i, eller gi dem et personlig preg. Man kan også laste ned motiver til høytalerne her www.logitech.com/G51skins, (Siden bygges) eller du kan skrive ut dine egne. Her er noen spesifikasjoner til høytalerne. Total RMS-effekt: 155 watt RMSSatellitthøyttalere: 20 watt RMS x 4 (til 8 ohm ved 1 kHz, med 10 % THD (total harmonisk forvrenging)) Senterhøyttaler: 19 watt RMS (til 8 ohm ved 1 kHz, med 10 % THD) Basshøyttaler: 56 watt RMS (til 2 ohm ved 100 Hz, med 10 % THD) Total spisseffekt: 310 watt Frekvensområde: 36 Hz–20 kHz Delefrekvens for basshøyttaler: 150 Hz Drivere: Satellitthøyttalere: (2) 5,1-centimeters laseravstemte drivere Basshøyttaler: Nedoverrettet element på 13,3 cm med stor slaglengde Dimensjoner (h x b x d) Satellitthøyttalere 10,7 x 14,2 x 21,6 cm Senterhøyttaler 20,3 x 9,9 x 14,2 cm Basshøyttaler 19,6 x 26,4 x 33,3 cm Kontrollsenter 14,5 x 8,6 x 4,6 cm Kabinett: Tunet kabinett med bassrefleksport Inngangssignal: 6-kanals direkte, stereo RCA Stødig kontrollsenter: Anti-skli-føtter i silikon Hovedvolumkontroll Nivåkontroller for bass-, senter- og surroundhøyttalere Matrisemodi for surroundlyd og spill Separate knapper for å slå av lyd og mikrofon Uttak til hodesett (mikrofon og hodetelefoner) Signal-til-støy-forhold: > 94 dB A-avveid Til slutt vil jeg bare avslutte med at det ikke er oppgitt noen pris på dette tidspunktet. (25/08.2007) Men du kan følge med i vår prisguide for å senere avvente pris! https://prisguiden.no/product.php?productId=79389 Hilsen Fat_Board Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Pga utseende blir denne dyr i forhold til f.eks lgt 5500 ? Men ellers ser de fete ut. Men jeg ønsker høyere effekt. Blir spennende og teste disse mot gamle i samme versjonene da tenker jeg på lgt z540 og nyere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Noen som vet om disse vil kunne måle seg med z-5500 ? Eller er dette en lavere prisklasse? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 De er nok ikke like gode som Z-5500, hvertfall ikke på bassdelen, er jo større og kraftigere sub. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 blir digg når de kommer med en ny top model til og overta for Z-5500. haz Z-5500 nå så denn er uaktuell for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå