Magnoos Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Nettopp fått meg ny data, koblet den sammen i dag. Intel Core 2 Quad Q6600 m/ Boxed vifte Asus P5K P35 Chipset m/Heatpipes og kjøleribber, ingen vifter. XFX GeForce8800GTX 768M XXX osv... Har ramlet av lasset når det gjelder å holde meg spesielt oppdatert på hardware fronten, så jeg gikk for delene som var godt omtalt av andre kjøpere på komplett sine sider. Uansett, når alt er koblet opp, stiger CPU temp'en sakte men sikkert til 50C idle, dette er mens jeg er i BIOS sin hardware monitor. Blir ekstra bekymret når CPU-viften går helt opp til 4000RPM og temperaturen holder seg der, alt dette skjer mens jeg er i BIOS. Mens i ASUS sin PC-Probe viste den hele 48C på hovedkortet og stigende til 51C, og holder seg der. Alt dette mens PC'en er i IDLE modus. Så jeg tør ikke starte opp min kopi av Bioshock fordi under heavy load ryker vel HK og alt sammen. Har noen en ide hva som kan være galt? Eneste jeg kommer på er å slenge på noen ekstra kabinett vifter + bedre kjølepasta på CPU'en. Men siden HK blir også så varmt så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå