Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hva kan du gjøre hos legen

edson92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, du kan ta med sædprøve da....

9358952[/snapback]

hva mener du ja men mener kan du spørr om de kunne foreksempel hjolpet med og runke lære meg lol ikke det at jeg ikke kan men det hadde vert digg heheh eller kan man dra til noen leger vis man er modig og spørre om de kan titte på tisen sin ?

Lenke til kommentar

ja men lol jeg er bare 15 da kan ikke gå til en prustituert dame da og det skal koste meg sikkert 1000 kr haha nei takk eller ja takk til en jeneste der men ikke for 1000 kr men du at kan en 15 åring gå til en hore og spørre om sex eller om de kan runke deg tror du de bryr seg om alder eller tenker de ja vis jeg betaler ?

Lenke til kommentar

And the award for the longest written sentence ever, goes to.... *trommevirvel* .... edson92.

En lege kan ikke utføre noe form for seksuell aktivitet på deg så langt jeg vet. Hvis du er i tvil anngpende din egen fysikk kan du spørre legen, og de vil svare deg. Dette koster jo også penger.

Det er sikkert en type PPT tjeneste på skolen din! Snakk med helsesøster!

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

En prostituert er mye billigere enn tusen kroner. Dessuten så er det vel unødvendig å oppgi alderen til dem. Uansett så vil jeg ikke anbefale deg å gå til en. Ta heller tiden til hjelp. Du er sikkert ikke fullt utviklet enda.

En gave fra meg til deg: .............. ,.,,,,,,,,,

Bruk dem med omhu.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...