Gå til innhold

Avstandsklosser til hovekort

RolfB

Anbefalte innlegg

Sitter her å skal bygge en ny pc skal nå sett inn hovekortet ,men mangler avstandsklosser til å ha på baksiden .Jeg trodde det fulgte med hovekortet.

Hvordan ser disse ut kan jeg bruke noe annet? er det en slagst plastskive på skruene som feter hovedkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey ! slike fulgte med i en pose  skruer som fulgte med til kabinettet.

Men er det ikke meningen at det skal være en gummi/plast foring eller skiver også slik at hovedkortet ikke kommer i kontakt med bart metall?

9358896[/snapback]

Hovedkortet skal være jordet med samme potensial som kabinettet, så derfor er det ikke noe poeng med isolering mellom avstandsskruene og hovedkortet.

Kjør på!

DrE

Lenke til kommentar

Ok

Nå har det opstått en ny liten ting og det er at når jeg har montert kjøleren til cpuen som er en vanlig intel stock kjøler så ser jeg at hele hovedkortet bøyer seg fordi kjøleren sitter såpass hardt festet. Når jeg ser på baksiden av kortet så buler det ut der cpu og kjøler er montert .Er dette virkelig normalt?? synes det ¨ser litt feil ut . det er brukt samme kjøler i bruksanvisningen til hovetkortet.

Hovetkortet vil nok rette seg en del når det er skrudd fast til bakveggen i kabinettet ,men dette er vel ikke slik det skal være?

:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...