Askeflink Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 C:\Documents and Settings\Min mappe Mappen min, for brukeren min altså, tar 3 GB. Jeg har bare 10 GB på Windows-partisjonen(Hvordan skriver man det?), så jeg ville likt å vite hvorfor. Altså, de få filene som ligger i den mappen tar et par MB. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Du kan prøve å vise skjulte filer og mapper. Mulig det er mye temp filer der. Dessuten hvis du har musikk og bilder i mine dokumenter så ligger det også under documents and settings mappa. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Så jeg ville likt å vite hvorfor. Altså, de få filene som ligger i den mappen tar et par MB. 9358765[/snapback] Om du ikke nevner hvilkne type filer det er, eller hvor stor plass dem tar kan ingen svare deg. Det kan også ha seg slik at filene du ser ikke tar mer enn et par MB, og resten av forbruket er brukt av skulte filer. Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Heh, jeg vet ikke hvordan man kan se skjulte filer. Gikk over til Mac for et år siden, og husker ikke mye windows. Jeg har sjekket de mappene som ligger der, og de tar ikke mye plass. Cookies, snarveier. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vise skjulte filer: Tools (fra en mappe) -> Folder options -> View -> Show hidden files and folders Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Takk, da fant jeg dem. Mdlertidlige filer og sånt, ja. Ubrukelige innstalasjonsfiler der faktisk. Tusen takk. Endret 25. august 2007 av NorskeLink Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 bruk ccleaner og få ryddet opp. defragmenter disken og rydd opp på harddisken Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Dessuten har du mest sannsynlig også vekslefila på C: (pagefile.sys). Denne er ca 2,5 x størrelsen på minnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå