deusex Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Håper først og fremst at det ikke har blitt startet en lignende tråd om dette. Jeg sjekka først, men kunne ikke se ut til å finne noe. Ser at amazon.co.uk selger Final Fantasy XII til en billig penge, kun 15.96£ skal de ha for spillet. For alle som ikke har dette spillet, løp og kjøp! Men hvordan blir det med frakt? I og med at varen koster kun 15.96£, så går det vel akkurat under 200 krs-grensa. Men hvordan blir det da med frakt? Frakt kommer jo i tillegg, og hvis man legger til denne fraktprisen oppå den opprinnelige prisen på 15.96£, så havner man jo over 200 krs-grensa. Så jeg lurer på om jeg kan vente å noe problemer med tollen, eller vil pakken gå igjennom tollen uten problemer? Legges frakten oppå den opprinnelige prisen på 15.96£, eller ikke? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvor bor du? Jeg selger det gjerne... Fantastisk spill, men tok litt lang tid. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det skal kun tolles av prisen for spillet, ikke for shippingen. Jeg tipper frakten legges oppå opprinnelig pris, men tollerne må forholde seg til "totalpris - frakt". Altså, det funker! Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 De ser på verdien til varen. Frakt har ingenting med verdien på varen å gjøre, altså blir verdien på pakken det spillet koster. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Hvor bor du? Jeg selger det gjerne... Fantastisk spill, men tok litt lang tid. 9358512[/snapback] Bor i Halden. Samler på FF-spill. Mangler vel nå bare Final Fantasy Anthology (4 & 5) og Final Fantasy Origins, samt 3'ern, som jeg har tenkt å kjøpe til DS. Noen som vet hvilke utgaver av 4 & 5'ern som er å foretrekke; den til PS1 (Final Fantasy Anthology) eller de til GBA? Er også veldig lysten på Vagrant Story. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hvis du bor i Halden, har du kanskje noen kjente like over grensen, f.eks. strømstad? Da kan du jo sende pakka til dem, hvis du vil slippe toll Lenke til kommentar
deusex Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Hvis du bor i Halden, har du kanskje noen kjente like over grensen, f.eks. strømstad? Da kan du jo sende pakka til dem, hvis du vil slippe toll 9361135[/snapback] Nope. Skulle ønske jeg hadde det, dog. Pokkers 200 krs-grense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå