Blue_D Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Hei, har nettopp kjøpt meg et ati 1950pro kort. Hadde tenkt å sette det inn, helt til jeg fant ut at kortet krevde 450watts strømforsyning på recommended settings(sto jo ikke noe på hjemmesiden til butikken). Jeg tenkte jo ikke så mye på det, og når jeg satt meg på bussen for å se på pakken, ser jeg at det står at kortet krever 450watts strømforsyning . Så det jeg lurer på er, selv om min strømforsyning er på 350watt. Skal jeg kunne kjøre kortet, selv om det står 450watt(recommended )? Hvis jeg prøver kortet i pcen, kan jeg i det verste fall oppleve at strømforsyningen ryker og komponenter kan skades? Endret 25. august 2007 av Sindre1001 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det som kan skje er at pcn skrur seg av, eller rebooter.. bare å prøve.. går sikkert bra også Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Det som kan skje er at pcn skrur seg av, eller rebooter.. bare å prøve.. går sikkert bra også 9358169[/snapback] Men tror du jeg kan kjøre bf2 osv. uten at pcen ryker osv? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jaja.. ingen ting ryker.. Hvis det er for dårlig psu vil maskinen bare skru seg av.. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Jaja.. ingen ting ryker.. Hvis det er for dårlig psu vil maskinen bare skru seg av.. 9358255[/snapback] Vel, jeg får teste da:P Om det går ikke funker, får jeg kjøpe meg en ny strømforsyning.. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Ja, den funker bra nå. Testet kortet ibf2, bittelitt lagg på høyeste innstillinger. Men skal sette inn litt ram osv. Men teksten i windows er uklar. Klarer ikke å få det vekk, selv om jeg bytter skjermfrekvens. Viften bråket noe utrolig, får håpe det ikke er et tegn på at noe er galt:S Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ja, den funker bra nå. Testet kortet ibf2, bittelitt lagg på høyeste innstillinger. Men skal sette inn litt ram osv. Men teksten i windows er uklar. Klarer ikke å få det vekk, selv om jeg bytter skjermfrekvens. Viften bråket noe utrolig, får håpe det ikke er et tegn på at noe er galt:S 9359536[/snapback] jepp disse kortene er sånn, har radeon x1950xt selv Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har et X1950 Pro fra Sapphire selv i en PC her, og bildet er noe smågrumsete p.g.a at jeg bruker DVI -> VGA-overgangen. Tror ikke ATI-kort er optimalisert for det, for på GeForce 8800GTS-kortet i hovedmaskinen bruker jeg også en slik overgang, men der er bildet helt klart og fint. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg trenger ingen dvi-->vga(crt) adapter, det var uttak for vga på kortet. Men skjermen er så uklar, irriterende:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå