Gå til innhold

Forslag til videre design av blogg

Anbefalte innlegg

Hællæ,

Jeg har slengt sammen noe kjapt de siste 19 timene men har nå stoppet opp. Noen som har forslag til forbedringer eller andre ting som faktisk ikke ser bra ut?

Det bør nevnes at innholdet ikke er på plass ennå, men skal legge inn litt lipsum hvis folk ønsker det, samt at footeren holder jeg på å forbedre med litt mer "møkkete" effekt som det andre jeg har.

Men noen forslag, kritikk, eller ros?

http://www.hoaxedbase.net/blogg/main.php?side=kontakt

Takk. Jeg vet forøvrig at siden kanskje er litt stor i 1200 modus. Vurderer å gjøre den mindre, hva mener dere? Samt er jeg redd for at teksten er for "grafikkkort avhengig", jeg sjekket nemlig med den gamle bærbare min, og der så den ikke lik ut.

http://www.hoaxedbase.net/blogg/main.php?side=kontakt

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå sitter jeg på en mildt sagt elendig bærbar og jeg synes siden din ser bra ut. Nå vet jeg at denne pc'en gjengir fargene svært dårlig og grafikken kan vises noe hakkete. Men det gjør det ikke på denne siden.

Jeg synes tittel blomsten passet veldig bra inn på siden og var fin. Men jeg hadde helst sett at den ikke ble "skåret" rett av i bunnen og til venstre. Forsøk å få en "hel" blomst så tror jeg det blir knall. Kommer kanskje til å kommentere mer når jeg kommer tilbake til min pc. Et fin fint utkast i alt. :)

Kim...

Lenke til kommentar

Og sidene dine er fortsatt tabellsuppe :p

Nei, siden var fin den, likte bare ikke at headeren skiftet hele tiden, ble litt irritert av det.

Fikk følelsen av at menylinja var litt klaustrofobisk og så hadde litt Lorem Ipsum gjort seg bra, hvis du da ikke har annet å legge inn.

EDIT: Hos meg er det også et ganske så stort mellomrom mellom header-bildet og venstre "blomst-greie"

Endret av IQ
Lenke til kommentar
Og sidene dine er fortsatt tabellsuppe :p

Nei, siden var fin den, likte bare ikke at headeren skiftet hele tiden, ble litt irritert av det.

Fikk følelsen av at menylinja var litt klaustrofobisk og så hadde litt Lorem Ipsum gjort seg bra, hvis du da ikke har annet å legge inn.

EDIT: Hos meg er det også et ganske så stort mellomrom mellom header-bildet og venstre "blomst-greie"

9361436[/snapback]

Jeg er selve tabellsuppa. Jeg mener det, jeg klarer ikke divs. Sorry :p

Men her er mer innhold; http://www.hoaxedbase.net/blogg/main.php?side=kontakt

Jeg har ikke det mellomrommet du snakker om, kjører du mozilla/opera/ie ?

Takk for kritikk. :)

Lenke til kommentar
Takk. PRøvde det samme her også i FX og Opera. Har ikke problemet, men skal sjekke etter hva jeg kan gjøre uansett! Takk. :)

9361618[/snapback]

Feilen oppstår kun på siden med kontakt-skjemaet, er sikkert noe CSS-greier som har blanda seg.

9361628[/snapback]

Aj, takk. Ordner det nå. :)

Lenke til kommentar
Ehh... fortsatt buggy?

9384611[/snapback]

Ja, holder på å fikse nå. Har vært på 3 dagers skoletur og tenkte derfor kun i hodet og på papir hva som var feilen så tester ut nå. Mener jeg snart har funnet løsningen nemlig i at input boksene er for brede i CSS slik at mozilla takler de anderledes.

Lenke til kommentar

Grusomt.

- Det skrives "concept" med C.

- Utrolig stygg font i header.

- Ser ut som 100 forskjellige elementer kastet på plass helt random. Ingenting som holder designet sammen.

- Forferdelig lite pen :hover på form-elementene dine.

- Hater de snirklegreiene overalt. Ingen av dem passer med hverandre.

- Hater fargene, altfor monotont og kjedelig.

Kanskje litt krasst å si "start på nytt", men hvis det var mitt design hadde det ligget i søppelkurven for lengst.

Lenke til kommentar

Jeg liker designet. Det er noe utradisjonelt i webdesign, men dette 70-talls-designet med jordtoner og blomster-mønstre er jo veldig populært innen interiørdesign for tiden. Så veldig kult å se en nettside med det på.

Kunne jeg spørre om en liten ting? Det bildet på toppen, som fader mellom forskjellige bilder, det er vel en animert GIF? Jeg har forsøkt å lage lignende gifer i Photoshop/Imageready, men har bare endt opp med enorme, dårlige filer. Hvilket program har du brukt for å lage denne .gifen?

Lenke til kommentar
Jeg liker designet. Det er noe utradisjonelt i webdesign, men dette 70-talls-designet med jordtoner og blomster-mønstre er jo veldig populært innen interiørdesign for tiden. Så veldig kult å se en nettside med det på.

Kunne jeg spørre om en liten ting? Det bildet på toppen, som fader mellom forskjellige bilder, det er vel en animert GIF? Jeg har forsøkt å lage lignende gifer i Photoshop/Imageready, men har bare endt opp med enorme, dårlige filer. Hvilket program har du brukt for å lage denne .gifen?

9401483[/snapback]

Takk!. Det er brukt javascript bare, med <li>. Enkelt og greit! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...