kokken Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hei. jeg har et Chieftec midi tower. Og jeg har en Swiftech CPU-kjøler MCX462PLUST. Med en 120mm Delta vifte den bråker jo en del. da er det jeg lurer på om jeg kjøper et NoiseControl støydempingsmatter, kit til Chieftec. Hvor mye av støye tar dette støydempekite bort. er litt lei av 59db (bråk) takker å bukker Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg hadde heller byttet ut viften med en mer stille. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Zalman Fanmate sier nå jeg... Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Zalman Fanmate sier nå jeg... prøv å koble den på en black label vifte og se hva som skjer stikkord er brann og ødelagt maskin =) men en rheostat skal du vel kunne bruke? de har testa det ett sted og fant ut at du kunne kjøre rpm'en ganske mye ned uten at det gikk for mye ut over luftstrømmen, selv om det aldri blit direkte stille blir det jo iaffal bedre =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå