voluz Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei! Vet at temaet har vært oppe før, men drar i gang en ny diskusjon... Må ha bilen på sin første periodiske kjøretøykontroll (PK) i løpet av september. Har lagt på solfilm (relativt lys) på sidevinduene foran, og lurer på om noen vet om verksteder i Trondheims-området som er litt "slacke" på dette under kontrollen? Rimelig uaktuelt å få underkjent bilen pga. solfilmen. Er lagt på hos spesialist og kosta mye spenn, så orker ikke ta det av. Noen med gode erfaringer? Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 kjør ned rutene og ta ut sikringen til vindusheisene? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 kjør ned rutene og ta ut sikringen til vindusheisene? 9358195[/snapback] En mulighet, men av den heller dårlige sorten vil jeg tro. Nesten ikke mistenksomt i det hele tatt det vel? Men jeg har lett litt for deg, og funnet to aktuelle kandidater som visstnok skal være svært snille på kontroll, og kom frem til følgende. Shell Værnes Bilistsenter 7500 Stjørdal 74 82 10 70 og Odd Dalsaune Bilverksted AS Øysand, 7224 Melhus 72 87 19 14 Lenke til kommentar
voluz Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Flott. Takker kremt! Hva er mest taktisk da? Å ringe og faktisk spørre hvor hardt de slår ned på mildt tona framruter, eller å bare satse på at de er snille? Får jeg mangel på rutene er jeg jo fucked, da er det ingen vei tilbake... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Bare vær litt oppmerksom på den nederste, det kan være jeg tar feil der! Jeg bare hørte noen sa at verkstedet i den gamle bensinstasjonen på Øysand var litt lugubre på kontrollen, så jeg søkte opp litt og den adressen der var nesten den eneste jeg fant Men du kan jo bare høre litt med dem på forhånd, hvor strenge dem er, ser ikke noe galt i det Lenke til kommentar
voluz Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Får gjøre det. Og forresten, å spørre Møller om DE faktisk godkjenner sånt, er vel som å be om bråk? :-P Lenke til kommentar
tZar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kan du ikke bare ha vinduene nede da, er ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Får gjøre det. Og forresten, å spørre Møller om DE faktisk godkjenner sånt, er vel som å be om bråk? :-P 9359252[/snapback] Møller godkjenner ikke soting.. Har spurt:P Lenke til kommentar
voluz Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Får gjøre det. Og forresten, å spørre Møller om DE faktisk godkjenner sånt, er vel som å be om bråk? 9359252[/snapback] Møller godkjenner ikke soting.. Har spurt:P 9359658[/snapback] Hehe. Det er vel/må vel være deres offentlige standpunkt isåfall, hehe. Hva de GJØR er jo en annen sak. Noen som vet? Men de er jo rimelig ordentlig av seg de gutta, hehe. Så ville sikkert blitt underkjent ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå