Tutte1 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Kom over en bøtte rustne spiker ute på tunet, og den måtte jo selvfølgelig fotograferes. Ikke helt skarpt og utsnittet kunne sikkert vært bedre, men det er noe ved det som jeg liker. Endret 25. august 2007 av Tutte1 Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 ja, hva skal man si. Kjedelig motiv, gir meg ingenting å se dette bildet. Bare kjedelig. Mye støy på bilde og er uskarpt... For å være ærlig så ser jeg ikke noe positivt med bilde i det hele tatt. Ble mye kritikk dette, men der jo tross alt bildekritikken dette her ;-) Ha en fin kveld! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg synes motivet er morsomt - mye moro i rustne greier. Jeg foreslår at du gjør et par grep for å få litt mer punch i bildet. Bildet er litt lyst. Prøv å øke kontrast og justere ned brightness. Litt mer farge hadde også gjort seg. Gjøres ved å øke saturation. Til slutt juster opp skarphet. Men det vet du kanskje allerede Tom Lenke til kommentar
Tutte1 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Jeg skal jobbe litt med bildet, så får vi se om det blir noe bedre. Uskarpt er det og blir det vel, dessverre. Ingen fare med kritikk - det tåler jeg. Hadde ikke lagt ut bilder her, hadde jeg ikke tålt å bli kritisert (i dette tilfellet slaktet) Takk for konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Uansett trenger bildet mer trøkk i form av saturation og vibrance, samt sterkere kontraster og en omgang USM. Da vil i alle fall bildet ha litt punch, dessuten er ikke bildet så uskarpt. Mye kan reddes med en omgang skarping, selv om det ikke er en trylleformel heller. Liker idèen din, men det må bli mer gjennomført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå