Pixl. Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 siden R6 vegas tråden ble så vellykket som den ble tenkte jeg at jeg kunne starte en lignende tråd på litt andre spill også. denne gangen ble det gears of war, som etter min mening er ett av de beste spillene noen sinne.. Så hvis det er noen som ikke helt har gått lei dette spillet og ønsker og spille matcher med bare norske er det bare og melde seg på.. Mal: Diskusjon.no : PixlFace GamerTag(360) : PixlFace og eventuelt når om dagene man kan spille.. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg spiller Gears of Wars når jeg har sjansen. Men akkurat nå er 360'en på reparasjon, men den kommer tilbake i løpet av neste uke. Gamertag: Kamizag3 Kan spille så og si når som helst på dagen. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Denne tråden har vel funnes en stund, men la gå.. Gamertag: Ronin Masao Diskusjon.no: Se selv for pokker! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ja vi hadde en Gears of War tråd i ganske lang tid, men den ble flyttet pga mye klan rekrutering og off topic prat (tror jeg) Selv har jeg ikke spilt så mye Gears siste tiden. Gikk liksom litt lei det når alle norske spilte alle andre spill. Vi var jo lenge i daglige kamper med team chrisjjo eller hvordan de skrev det. No skal det sies at Team Pinata knuste all motstand LordFighter og meg selv var lagets svorne snipere men resten av laget gjorde hakkamøkk av alt og alle ved hjelp av offensiv krigføring :!: Hadde vært gøy å fått igang litt norske kamper igjen. Selv om jeg sikkert trenger noen kvelder for å få finstemt strengene igjen. Håper virkelig Team Pinata samler kreftene igjen når Halo3 slippes. Vi hadde noen sinnsyke matcher i betaen. Men on topic igjen. Jeg er helt klart med på litt Gears også framover. Onlineplay for the win Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 www.thesaintz.com Utford oss gjerne. men forvent motstand. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Spiller kamper mot norske hver dag jeg. Men om du er en activereloadmisbruker eller b-knapphore, vil ikke du spille mot meg.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 No skal det sies i klar tekst at det er lenge siden vi har samlet troppene og spilt ilag. Noe som gjør at vi ikke er rare motstanden. Men med litt tørrjokking og latter skal vi nok få teamet på plass igjen. Activreload er da ikke missbruk? Det er jo en del av spillet. Selv om det kan være jævlig irriterendes. B-knapp hore har jeg aldri vært. Ikke uten at det har vært meg mot resten :!: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Spiller nesten dagelig med andre norske(andre spill, jobb, festing og skole er som oftest det som drar meg vekk), vennelista mi er nesten 80% bare med norske som spiller Gears of War hele tiden. Gamertag: jaganor Edit: Folk som adder meg vennelista si burde ha mic. Endret 26. august 2007 av Mahavishnu Lenke til kommentar
3000 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 spiller fortsatt gears, men det blir det vel slutt på når halo 3 er her:P men enn så lenge blir eg gjerne med, spiller mest på tidlig ettermiddag i ukedagene.. legg meg gjerne til gamertag: TNT 897 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 haha pass dere for jaganor, han er en skarp jævel. Ofte der du minst aner det, å jeg liker ikke og være laget mot han Hadde vært morsomt og få til dette igjen ja. Gikk utrolig bra sist vi tok en slik runde.. Lenge før sommern kom. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tungvint å snakke engelsk, så jeg spiller alltid med nordmenn. Mye gøyere å spille når man kan spille strategisk ... noe som er umulig uten god kommunikasjon. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg spiller tidvis mye Gears of war, og har ei venneliste bestående av relativt mange Nordmenn som gamer Geow. Som oftest blir matchende fyllt opp med kun Norske spillere, hvor også tullsnakket og alt annet medfølger. Ikke noe er som å kose seg med en gjeng rare mennesker og prate tulling en kveld. Min gamertag: Garlane Hvis du legger til meg, vennligst skriv at du er fra diskusjon.no Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 b-knapphore? kanskje jeg skal skifte gamertagget mitt til det. diskusjon: _vamecum gamertag: havchr Men seriøst, b-knapphore, hva legges i det? At man kjører melee? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Men seriøst, b-knapphore, hva legges i det? At man kjører melee? Eneste man gjør er å løpe opp til deg å pistolwhippe. Omtrent 10-ganger værre enn å bli tagga. For mer info, snakk med SaintedThomas. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hahahahaha :!: Fantastisk bra "Stonebridge" ;-) Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Gudd tråd Jeg spiller sykt ofte men når halo 3 kommer blir det ikke mye gears men det er jo 1 mnd til Diskusjon: CatoZ Gamertag: Calo2 Endret 26. august 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Spiller ganske ofte. Men xbox er til reprasjon nå.. diskusjon: carlgutt xbox:carlgutt Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Men seriøst, b-knapphore, hva legges i det? At man kjører melee? Eneste man gjør er å løpe opp til deg å pistolwhippe. Omtrent 10-ganger værre enn å bli tagga. For mer info, snakk med SaintedThomas. 9362246[/snapback] Er jo en kjip og teit taktikk å kjøre, men jeg mener forøvrig at dersom det ikke er juks(utnytting av bugs osv), så er det en del av spillet. Men ikke akkurat en taktikk jeg ville brukt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om det er en del av spillet eller ikke, det er sinnsykt irriterende åkkesom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå