teekej Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg har som sagt bestillt limited edition, riktignok for rundt en måned siden, men lurer på hva jeg får med i pakken, og er det en metallboks eller.... Husker for litt siden at jeg så hva som var med, men husker ikke hvor jeg så det. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Limited Edition inneholder eksklusivt innhold for Halo entusiasten: - Kun tilgjengelig ved lansering og forhåndsbestilling - Unikt metalcover som pryder enhver god spillsamling - Storyboard collection Booklet - Halo 3 spill + bonus disk: - Kortfilmer om alt fra Halo online spilling til utfordringene rundt tidenes største Halo produkjson - Eksklusive Halo 3 Gamer Pictures, Dashboard Themes til din Xbox 360 - Halo-Themed kalibreringsverktøy for hjemmekinoannlegg. Tatt fra komplett.no Endret 25. august 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
teekej Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 tusen takk, skulle tenkt på komplett Dette blir bra Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vurderte Limited, men slo på stortrommen og bestilte Legendary Edition. Om det viser seg at det blir fort utsolgt, går jeg for Limited Edition jeg også. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Selv har jeg ikke tenkt å la den unike sjangsen til å stå klokken 10 om morningen å hamre på døra til den lokale elkjøpen på¨selveste Release dagen. Dette gir meg en helt fantastisk følelse og vil ikke bytte det for alt i verden :!: NOT! Gidder ikke bestille alt mulig svada, er spillet jeg bryr meg om, å det skal ligge i dvdskuffen på boksa! Alt annet tar bare opp undøvendig plass og er bare til irritasjon Kongen har talt -Shaft- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå