Sinsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ikke en veldig big deal, men litt rart... når jeg søker på "Bioshock" returneres ingen resultater, men andre søk fungerer fint? Hva er grunnen til dette? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 haha. Kan du si i alle fall HVOR du søker? På din egen datamaskin? xD Prøv Google Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Heldigvis i forumet, ellers hadde posten min vært fryktelig feilplassert Det er forresten sånn i begge søkene, både den gamle og den nye. Ellers er det ikke så nøye for meg, får tak i det samme på google ved å angi diskusjon.no som domene, men syntes bare det var litt mystisk, og tenkte kanskje at en tekniker på diskusjon.no var interessert. Edit: Glem det jeg sa om begge søkene... under avansert søk fungerer det, men ikke i det alminnelige søkefeltet. Endret 25. august 2007 av Sinsen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Sleng med * tegnet rett etter Bioshock. Altså: Bioshock* Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Sleng med * tegnet rett etter Bioshock. Altså: Bioshock* 9358496[/snapback] Funker det for deg? Ingen treff her. Jeg søker i den vanlige en-linjes greia som dukker opp når men klikker på søk-linken. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Søket fungerer i "avansert søk". Det er tydlegvis ein feil i det vanlege søket. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke en veldig big deal, men litt rart... når jeg søker på "Bioshock" returneres ingen resultater, men andre søk fungerer fint? Hva er grunnen til dette? Dette er fikset nå Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg